برخورد برخی از مسئولین سیاسی و فرهنگی با سایت هایی که مدیریت ضعیف آنها را زیر سئوال برده اند، قابل قبول نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: برخورد برخی از مسئولین سیاسی و فرهنگی با سایت هایی که در ابعاد مختلف از ضعف ها و کمبود های آنان رونمایی کرده اند و مدیریت ضعیف آنها را زیر سئوال برده اند، قابل قبول نیست.

برخورد برخی از مسئولین سیاسی و فرهنگی با سایت هایی که مدیریت ضعیف آنها را زیر سئوال برده اند، قابل قبول نیست

به گزارش ۸دی نیوز ، محمد کوثری در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، با تأکید بر اهمیت امنیت سایبری، اظهار کرد: وظیفه سایت ها و پایگاه های خبری ـ تحلیلی انعکاس اخبار و شناسایی ضعف ها و کمبودهای مدیریتی برای ارائه بهتر خدمت گزاری مسئولان است.

وی با بیان اینکه امنیت سایبری در بحث رسانه های خبری اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: این مقوله به ویژه در استان ها باید در سیستم مدیریت شهری و در یک مجمع جمعی بررسی و تصمیمات و قوانین مربوط به آن اتخاذ شود.

کوثری افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی امور فرهنگی در کشور کارگروهی را برای نظارت بر فعالیت خبرگزاری ها و سایت های خبری در بستر فضای سایبری تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: مسدود کردن سایت های خبری با شکایات مسئولان باید طبق اختیارات قانونی صورت گیرد و نباید بر اساس تصمیمات و نیّات فردی باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: برخورد مسئولین فرهنگی و سیاسی با سایت هایی که در ابعاد مختلف از ضعف ها و کمبود های آنان رونمایی کرده اند و مدیریت ضعیف آنها را زیر سئوال برده اند، قابل قبول نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه