معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در گفتگو با 8دی:

مشارکت، امنیت و سلامت سه اصل مهم انتخابات/ رویکرد فساد ستیزی مجلس و حرکت در مدار قانون  مطالبه جدی مردم است

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان، گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در طول ۴۰ سال انقلاب در انتخابات های مختلف رقم خورد و مردم با این مشارکت بارها حماسه های بزرگی را در انتخابات مختلف آفریدند.

مشارکت، امنیت و سلامت سه اصل مهم انتخابات/ رویکرد فساد ستیزی مجلس و حرکت در مدار قانون  مطالبه جدی مردم است

محمد مهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در گفتگو با  هشت دی، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در طول ۴۰ سال انقلاب در انتخابات های مختلف رقم خورد و مردم با این مشارکت بارها حماسه های بزرگی را در انتخابات مختلف آفریدند.

وی افزود: این امر باعث شده که دشمنان بسیاری از کارشکنی ها و موج تبلیغاتی را علیه مردم انقلاب و نظام ایجاد کنند و سعی می کنند به نحوی تبلور این فضا را در مشارکت پایین مردم در انتخابات نشان دهند.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: وقتی به انتخابات نزدیک می شویم و مردم شیطنت های دشمنان را می بینند با آن خشم انقلابی که دارند بیشتر از گذشته وارد صحنه می شوند که نشان دهنده این است که انقلاب و ایران خود را دوست دارند و می خواهند در تعیین سرنوشت اداره کشور و وضع قانونگذاری و اجرای قوانین نظارت داشته باشند.

نیازمند گفت: در استان گیلان با توجه به شرایطی که در انتخابات در شهرهای مختلف دارد و در بعضی مناطق نشان داده شده میزان مشارکت درصد قابل توجه است و شاهد بودیم انتخابات باشکوهی برگزار شده است و افراد مختلف شهرها و در حوزه رقابتی وارد عرصه جدی شده است و امیدواریم روز جمعه باز هم شاهد آن باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط، مردم بخوبی درک می کنند نسبت به مسائل و کاستی هایی که برای شان ایجاد شده و نظارتی بر وضع قوانین و امور اجرایی توسط مجلس باید صورت می گرفته، مردم انتظارشان این بوده که یک مجلس کارآمد را ببینند و این رویکرد فساد ستیزی و حرکت در مدار قانون  مطالبه جدی مردم است.

هر دو جناح شعار فسادستیزی و مبارزه با فساد را برای خود انتخاب کردند

نیازمند افزود: در صحنه رقابت هر دو جناح شعار فسادستیزی و مبارزه با فساد را برای خود انتخاب کردند و تلاش دارند که مردم را به این نقطه برسانند که نیاز به یک مجلس شجاع داریم که اهل معامله و بده و بستان هایی که حقوق مردم را تضییع می کند نباشد.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان به ۳اصل بسیار مهم مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات اشاره کرد و آن را بسیار مهم دانست و گفت: در مباحث مربوط به این ۳ در نشست های بسیج تمهیدات جدی صورت گرفته است.

وی در خصوص امنیت انتخابات، گفت: امنیت انتخابات سال هاست که با مشارکت نیروهای مسلح برقرار شده است و در سلامت انتخابات، سپاه برای جلوگیری از اخلال های ناجوانمردانه، خرید و فروش آراء و اقدامات این چنینی که سلامت انتخابات را مختل کنند در سپاه شاهد برنامه ریزی های مختلف هستیم.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات آموزش های مناسب را می بینند، تصریح کرد: در انتخابات تخلفاتی که سر صندوق یا حوزه های مختلف صورت می گیرد باید مسئولین صندوق ها با قاطعیت ایستادگی کنند و نسبت به برخورد با تخلفات به هیچ وجه وابستگی های فکری، جناحی و سلایق خود را لحاظ نکنند و امانتدار خوبی باشند و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته توسط قوه قضائیه و شورای نگهبان گزارش های درست ارائه دهند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در هفته های اخیر به شاخص های مهمی همچون مومن بودن، انقلابی بودن، شجاع بودن، گفت: نماینده مجلس توطئه های دشمن  و آرمان های انقلاب را می شناسد که باید نسبت به توطئه های دشمن حساس باشد.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان ادامه داد: در رویکرد اقتصاد مقاومتی باید اصلاح نظام پولی، مالیاتی و ارزی وارد شود و شاهد شکل گیری مجلس با دغدغه های انقلابی باشیم.

نیازمند با اشاره به اینکه مردم توجه داشته باشند که نماینده مجلس باید در ۳ ساحت محلی، استانی و آگاهی در مسائل کلان کشور برنامه ریزی داشته باشد، گفت: در بحث کشاورزی، صنعتی  و… باید راهکارهای مناسب ارائه دهد.

وی ادامه داد: در خصوص تخلفات کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان ها تشکیل شده است و در این کمیته برخورد می شود.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که از فیلتر قانونی شورای نگهبان گذر کردند سعی نکنند برای رأی آوردن شعارهایی بدهند که نتوانند اجرایی کنند و همچنین مراقب اخلاق انتخاباتی خود باشند و همدیگر را تخریب نکنند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی از مسئولین ستادها خواست: ستادهای خود را مدیریت کنند و به امنیت و اخلاق انتخاباتی توجه داشته باشند و آنچه که مردم انتخاب کردند را بپذیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه