رضایتمندی مردم شمال ازحمل ونقل همگانی ضعیف است

قائم مقام اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور گفت:استان های شمالی توریست پذیر بوده ، ولی رضایت مندی مردم از حمل و نقل همگانی بسیار ضعیف است.

رضایتمندی مردم شمال ازحمل ونقل همگانی ضعیف است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، قائم مقام اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور گفت:استان های شمالی توریست پذیر بوده، ولی رضایت مندی مردم از حمل و نقل همگانی بسیار ضعیف است.

52

جواد صباغان با بیان اینکه اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشوری امسال برنامه ریزی کرده که هفت دوره آموزشی در هفت منطقه کشور برگزار کند افزود:این آموزش برای مدیران و شهرداران برگزار می شود تا ۳۱ استان کشور را پوشش و مورد آموزش قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با اعلام آمادگی شهردارلاهیجان این آموزش را در این شهرستان برگزار کردیم افزود:صرفا این برنامه کاری جز بحث آموزش نداشته و در واقع آموزش نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است.

جواد صباغان با بیان اینکه شاید نتایج این آموزش به این زودی ثمر بخش نشود افزود:در واقع آموزش نوعی سرمایه گذاری برای آینده است تا مدیران و شهرداران با قوانین مربوط به خودشان آشنا شوند.

قائم مقام اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور با اشاره به اینکه هر مدیری که عالمانه حرکت کند می تواند با بکارگیری قوانین در پیشبرد اهدافش موفق باشد گفت: در حوزه های استان های شمالی که توریست پذیر است استقبال مردم از حمل و نقل در حد مطلوب قرار دارد ولی میزان رضایت مندی آنها در حوزه حمل و نقل بسیار کم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه اتوبوسرانی کمتر می بینیم که مردم از اتوبوس استفاده کنند افزود:این موضوع به لحاظ بافت شهری و ترافیک های سنگینی است که در مناطق شمالی وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه