نصب تصاویر ۱۱۰۰ شهید والامقام در دیوارهای بلند شهر رشت

شهرداری متعلق به هیچ جناج و گروه خاصی نیست، بلکه همه مردم از کارهای عام المنفعه آن بهرهمند خواهند شد.

نصب تصاویر ۱۱۰۰ شهید والامقام در دیوارهای بلند شهر رشت

به گزارش ۸دی نیوز، حامد عبداللهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت افزود: تاسیس هیئت مدیره شورای سازمان، تدوین بودجه برای شش ماهه دوم سال و مصوب کردن آن در هیئت مدیره و شورای سازمان به مبلغ بیست میلیارد ریال از برنامه‌های صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تدوین آئینامه و ضوابط ساماندهی تبلیغات در جایگاه‌های سوخت که فضای بصری بسیار زننده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است، پس از ارائه به شورا و تصویب آن برای اولین بار در شهر رشت اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت، جانمایی‌های جدید تبلیغات محیطی شهر، توسط انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی را از دیگر اقدامات موثر سازمان مطبوعش برشمرد و بیان داشت؛ این فضا‌ها در اولین فرصت به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره نقاشی دیواری برای اولین بار توسط هنرمندان شهر در دهه کرامت از برنامه‌های در دست اقدام است.

عبدلهی گفت: ساخت ۶۰۰ عدد سازه‌های تیر برق (واتربند) که ۳۰۰عدد آن نصب شده و مابقی تا پایان شهریور در ۷نقطه از شهر رشت نصب خواهد شد از برنامه‌های انجام شده است.

وی افزود: فاز اول زیباسازی ستون‌های پل جانبازان آغاز شده است که به تدریج فاز‌های بعدی آن نیز اجرایی خواهد شد.

عبدلهی زیباسازی پل‌ها و تقاطع‌های غیر هم سطح رشت را از برنامه‌های در دست اجرا خواند و بیان داشت: اولین فاز آن از پل صابرین آغاز خواهد شد.

وی طراحی المان‌های جدید به منظور هر چه بهتر شدن سیمای شهر را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام دانست و گفـت: این المان‌ها درچهار نقطه از شهر نصب خواهد شد.

عبدلهی ساخت سردیس چند شهید والامقام و مفاخر شهر را از برنامه‌های در حال اجرا دانست و اظهار داشت: ایجاد چند آب نما در نقاط شهر از دیگر کارهای سازمان زیبا سازی بوده است.

وی نصب تصاویر ۱۱۰۰ شهید والامقام را به صورت تجمیعی بر روی دیوارهای بلند شهر از دیگر برنامه‌های در دست اقدام دانست و افزود: این کار به پاس جانفشانی‌های شهدای والامقام و انتقال رشادت مردی‌های آنان به نسل‌های جوان انجام خواهد شد.

عبدلهی از تمامی نهاد‌ها خواست، با شهرداری که به عنوان یک دستگاه خدماتی است کمک کنند تا مدیران شهری بتوانند رضایتمندی مردم را ایجاد کنند، چرا که خدمات شهری موجب آرامش و استفاده همه مردم و خانواده خود آنان خواهد بود.

وی بیان داشت: شهرداری متعلق به هیچ جناج و گروه خاصی نیست، بلکه همه مردم از کارهای عام المنفعه آن بهره‌مند خواهند شد.

عبدلهی ضمن تشکر از شهردار و همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جهت حمایت از سازمان زیباسازی گفت: امید آن می‌رود تا این حمایت‌ها بیش از پیش ادامه دار باشد.

وی گفت: تنها سازمانی که عملکردش برای مردم در مدیریت شهری مهم و حائز اهمیت است، سازمان زیباسازی است، به این جهت که مردم به چگونگی درآمد و اتفاقات شهرداری کاری نداشته، بلکه سیما و منظر زیبای شهری برای آنان بسیار مهم و حائز اهمیت است که این مهم در سایه همدلی همه نهاد‌ها به وقوع خواهد پیوست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه