سرتیم های انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان مشخص شدند؟!/ وقتی سیمای مرکز گیلان برای شهردار سنگ تمام میذاره!

وعده داده بودیم که بعد ماه مبارک موتور بسته شنیده های ما داغ میشه و دور تند حرکت خواهد کرد و این هفته چندتا از آن داغ و تنوری ها رو برای شما آوردیم ، یکی از دوربین شنیده های این هفته را بردیم در حاشیه خیابان ولنجک تهران تا چندتا از داغ ترین ها را شکار و به سمع و نظر شما خوبان برسونیم …

سرتیم های انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان مشخص شدند؟!/ وقتی سیمای مرکز گیلان برای شهردار سنگ تمام میذاره!

به گزارش ۸دی نیوز، پانزدهمین بسته شنیده های احرارگیل منتشرشد:

سرگروه بسته شنیده های احرارگیل مایل است صمیمانه ترین تبریک برای شما خوبان داشته باشد به مناسبت خجسته میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)…

وعده داده  بودیم که بعد ماه مبارک موتور بسته شنیده های ما داغ  میشه و دور تند حرکت خواهد کرد و این هفته چندتا از آن داغ و تنوری ها رو برای شما آوردیم تا بشنوید و باور نکنید! یکی از دوربین شنیده های این هفته را بردیم در حاشیه خیابان ولنجک تهران تا چندتا از داغ ترین ها را شکار و به سمع و نظر شما خوبان برسونیم …


Untitled-1

اصلاح طلبان دارن داغ می کنن…

هنوز بوی بد باخت از لب و لچه شان به جامعه سرایت میکنه. هنوز نتونستن درست و حسابی دور هم جمع بشن و به سازماندهی مجدد بپردازن. هنوز در گیلان یه پیشوایی پیدا نشده که بچه ها دورش جمع شون و ۲تا جلسه ی درست و حسابی بذارن. اصولگرایان استان را میگما، حالا درسته که نشست هایی بصورت پاره پاره در خیابانهای مطهری، معلم و نرگس و یاس و… رشت هر از چند گاهی برگزار می کنن ولی هماهنگ نیستن. یکی باید اینها را جمع کنه ولی دریغ.

جبهه ی مقابل در منطقه آ… انزلی، کافی شاپ … جاده انزلی، رستوران ض..فت لنگرود ، هتل آ…ر لاهیجان نشست های هفتگی محرمانه ای دارن و هر چند وقت یک بار هم در تالارهای مهم رشت و سایر شهرها نشست های عمومی ترشان را برگزار می کنند تا هم اقداماتشان را رسانه ای کنن و هم فضای زنده ماندن را وا نمودکنن.

آقایان اصولگرایان! بی خیال این اسم ها رو، خواهشاً یه تکانی به خودتون بدین…


001

وقتی سیمای مرکز گیلان برای آقای شهردار سنگ تمام میذاره!

چهارشنبه شب بعد خبر ۲۳ (گیلکی خبران) سیمای مرکز گیلان، ویژه برنامه ی «سیمای شهر» را اختصاص داد به سیمای شهرداری که با ۱۳ رای شورای اسلامی شهر رشت باید بر صندلی داغ استیضاح بنشیند و پاسخگوی سوالات اعضا و کرده ها و نکرده های خودباشد …

نگارنده ی این مرقومه قصد پردازش به خوب و بد این اقدام (استیضاح) شورای اسلامی شهر رشت را ندارد ولی…

ولی به نظر می رسد اختصاص چند برنامه در چند شب (برنامه های «سیمای شهر» و نیز برنامه «در شهر») به شهردار و برنامه های شهردار در حال استیضاح، کم لطفی به آرای اعضای شورای شهر رشت باشد که با ۱۳ رأی علامت سوال بزرگی بر روی ورقه ی عملکرد جناب آقای خلیلی شهردار محترم زده اند!

میگم: این تصاویر غبار روبی آقای شهردار (که مکرر پخش میشد) از میان عناوین فعالیت هایش چه چشم نواز بودا؛ نه؟!


2hczy93

باز هم شکایت از یه سایت ارزشی در گیلان نقل محافل شد!

دست گذاشتیم بر قلم تا بنویسیم که یکی از نمایندگان رشت به تأسی از استاندار گیلان شکایت خود را از رسانه ها پس گرفت ولی باشنیدن دوباره شکایت مجدد همین نماینده از یه رسانه ارزشی گیلان قلم ازکف رفت و بر زمین افتاد…

کاری به این نداریم که حرف کدامیک راسته (یکی میگه من برای عنوان مطرح شده در  برخی رسانه هاشکایت نکردم و شکایتم جدید نیست ؛ دیگری میگه مرا در دادگاه تفهیم کردن و پرینت عنوان مطرح شده در پوشه مربوطه بود و…)

خلاصه گویا بحث سر  این تیتر بود: «نماینده ای که تا دیروز منتقد وکیل الدوله‌ها بود امروز شده وکیل خانواده هاشمی!»

 

خب بابا رفته یه مصاحبه کرده دیدگاهشو گفته، یه جوان انقلابی هم اومده با نهایت ادب مطلب شو نقد کرده، بدون فحاشی و توهین، سایت ها هم آمدن مطلب آن طلبه ی جوان و انقلابی و دردمند را منتشر کردن…

یه آقایی هم در یه سایت اصلاح طلب آمد پاسخ داد و این طلبه هم در نهایت احترام پاسخ اون آقا را هم داد و…

شما هم اگه توضیحی داشتید خب می نوشتید و از سایت مشخص می خواستید جوابیه شما رو مطابق قانون درج کند و مردم بشینن و قضاوت کنن… این دیگه جنگ و دعوا و شمشیر کشیدن نمیخاد!! چرا شکایت؟!

تو شهر سنگر جوانها جلوی شما رو گرفتن و از حمایت شما از فتنه گران پرسیدن؟ خب مردم حال منتخبان خود را رصد می کنن. یعنی اگه شما اون نطق حمایتی از وزیر به تعبیر جنابعالی مظلوم(!) را نمی داشتید رسانه ها از کجا بر علیه شما مطلب میذاشتن و منتشر می کردند؟ چرا برای ۱۲ نماینده دیگر استان چنین اتفاقی نمی افتد و… نباید ماها انتقاد را به دشمنی بکشانیم این برای امنیت و آرامش جامعه مفید نیست.


 

patang-beg-cartoon-13

شهردار رشت استیضاح می شود؛ یا ابقاء؟!

قرار بود یکشنبه همین هفته استیضاح آقای خلیلی شهردار محترم رشت در صحن علنی شورای اسلامی شهررشت مطرح بشه.

موضوع در دستور شورا هم قرار داشته. اتفاقاً اقای شهردار هم برای پاسخگویی اعلام آمادگی کرده بود ولی…

در شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت چیزهای دیگری مطرح شد و به یکباره فراموش کردن رسم…!!

گفتند بنا به دلایل نامعلومی این استیضاح به تعویق افتاد. آره فقط به دلایل نا معلومی!!

نه اینکه فکر کنی خدای ناکرده پشت پرده خبرهایی هستا؟ نخیر، فکر بد نکن!

نه پای هیچ استانداری در میان بود. نه هیچ معاون سیاسی برخی از اعضای شورا را فرا خوانده بود و با هاشون جلسه گذاشته بود. نه فشار اجتماعی و رسانه ای(!) مطرح بود و نه هیچ فرماندار و نه هیچ نماینده ای و نه هیچ و نه هیچ و هیچ


 

images

سرتیم های «انتخاباتی» دکتر احمدی نژاد در گیلان مشخص شدند؟!

گفت: شما هم دعوت شدید؟

گفتم: کجا؟

گفت: خب، جلسه تهران…

گفتم: خبری از آنچه که شما میگید؛ ندارم !

گفت: بابا گرفتی ما رو؟؛ “ولنجک” تهرانو میگم، حوالی ۱۷شهریور!!

گفتم: جلسه چی هست؟!

گفت : آقایان :(ا. ع.) و (ر. ق . چ) و (ک. ه) (یه وزیر  دولت دهم و دو استاندار پیشین گیلان) قراره تیم ۱۱نفره تشکیل بدن

گفتم :خب اینو که می دونستیم و اتفاقاً اطلاع رسانی هم کرده بودیم…

گفت: دوشنبه در تهران جلسه بوده ها؟! شنیدی که آقایان : (و.ع) و (ر.د) و (خ.ب) (سه تن از فرمانداران دولت دهم در گیلان) به بهانه امتحانات دکتری شون نمیخاستن در این نشست شرکت کنن ؟

گفتم: این یه پلیتیک هست!

گفت: چطور؟

گفتم : اینها که عضویت در تیم شان رو پذیرفتن و دارن در مناطق مختلف گیلان براشون کار میکنن، در ماسال کباب خوری راه میندازند و در انزلی، تالش، رودسر و آستانه اشرفیه هم هوا خوری؛ دیگه دلیلی نداره سرشان رو تو برف بکنن. راست راست بگن آقا ما در تیم تون بازی می کنیم؛ خیالیه؟!

 


سیسش

یا یکی از اینها یا هیچ کدام!

امیر محمدپوری، حسین اسماعیل پور، فرامرز مباشر امینی و هادی بادروح گزینه های مدیر کلی کتابخانه های استان گیلان.

برخی از چهار ؛ از اصلاح طلبان واز افراد هاشمی نسب اند و در کارنامه ی مدیریتی خود سابقه ی عزل و اخراج دارند.

آورده اند که آقایان اسماعیل پور و بادروح پله به چپ و پله به راست یکی از معاونین استانداری است که از بخت بدشان تاکنون نتوانسته اند نظر دستگاههای «خاص» را برای پست های کلیدی جلب کنن (خب شما که تاکنون در بسیاری از پست های حساس استان و استانداری نظر آن بزرگواران را لحاظ نکردید فرقی می کرد اگه برای این پست با بودجه های میلیاردی هم، اینچنین عمل می کردید؛ آقای معاون؟!)

میگن برخی ها در عزل و نصب های سیاسی (بلا تشبیه و با عرض پوزش فراوان) داعشی عمل می کند! آقا! گفتیم ببخشید تا پشتِ سرِ ما حرف درنیارید، منظور ما این است که در امور سیاسی و عزل و نصب ها بد جوری سر می برند و دست وپا قطع می کنند!

یکی از گزینه ها که تقریباً دست راست یکی از معاونین استانداری هم هست البته که  قبلاً نتوانسته بود تاییدیه امنیتی برای پستی حساس در استانداری را بگیرد، زین سبب معاون محرم استاندار که شیفتگی وافری به اینگونه افراد تاکنون از خود نشان داده میخاد جبران مافاد کنه و دستِ دست راست خود را یه جایی قفل کنه، خب چه جایی بهتر از جایی که اعتبارات میلیاردی اش می تواند دل هر سنگ دلی را آب کند!

از آنها که بگذریم میرسیم به یکی که از جنس ما رسانه ای هاست، هر چند نان خواهر زادگی تاکنون چند بار دندانش را شکسته و کسب فیضی نکرده ولی بهر حال باز خواهرزاده است و نمی توان کتمان کرد. اینها تاکنون به تهران رفته اند و مصاحبه ها داده اند / انشاءالله خیر خدا نصیب رسانه ای ها بشه، تا سیاسی های هاشمی نسب فصل تخم ریزی شان به پایان برسد. خدا را چه دیدی شاید ما رسانه ای ها هم صاحب کتابخونه شدیم!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه