تحویل اقناعی و ایجابی ۵۰ ماهواره در رودبار+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه رودبار، گفت: پس از برگزاری کلاسهای آشنایی با آسیب های ماهواره در رودبار ۵۰ نفر از شهروندان تجهیزات ماهواره خود را تحویل و در مقابل گیرنده دیجیتال دریافت نمودند.

تحویل اقناعی و ایجابی ۵۰ ماهواره در رودبار+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سرهنگ کمال حیدری در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و برپایی نمایشگاه تحویل اقناعی و ایجابی ماهواره که در حوزه بسیج شهر منجیل برگزار شد و اظهار کرد: قرار گاه امام رضا(ع) برای مبارزه با آسیب های ماهواره در سپاه ناحیه رودبار تشکیل شد.

وی با بیان اینکه، استفاده از راهکارهای کارشناسی و همچنین بهره‌گیری از گزینه‌های مناسب جایگزین از اثر مخرب ماهواره در جامعه جلوگیری می‌کند، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۱۷ نشست در راستای مقابله با دجالواره در رودبار برگزار شده است.

_MG_5646

فرمانده سپاه رودبار، روشنگری را عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: موفقیت در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را در گرو مشارکت و همکاری تمام افراد جامعه است.

وی ابراز نمود: پس از برگزاری کلاسهای آشنایی با آسیب های ماهواره در رودبار ۵۰ نفر از شهروندان تجهیزات ماهواره خود را تحویل و در مقابل گیرنده دیجیتال دریافت نمودند.

سرهنگ حیدری، بیان کرد: خانواده‌هایی که دستگاه ماهواره خود را به پایگاه‌های بسیج تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره هدیه می‌گیرند.

_MG_5656

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ماهواره و شبکه های ماهواره ای کانون گرم خانواده و جوانان ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: همه خانواده ها در بحث آسیب های ماهواره درگیر جنگ نرم دشمن هستند.

این فرمانده با بیان اینکه ما به دنبال این نیستیم که چه کسی دارای ماهواره است، ادامه داد: گفتگوی خانه به خانه برای آشنایی خانواده ها با آسیب های ماهواره در دستور کار قرار دارد تا از آسیب های آن بکاهیم.

_MG_5644

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پایگاه امام خامنه ای
کار بسیار عالیه هست . ای کاش طرح این فرمانده به همه ناحیه های استان انعکاس پیدا میکرد.یا ابلاغ میشد.
منجیلی.
117 نشست شهرستان100هزار نفره 50نفر تحویل دادند!
در حاشیه