ادعای عجیب استاد دانشگاه میشیگان در مورد قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی در خط مقدم این جنگ حضور داشته است و هماهنگی های لازم بین نیروهای شیعه و نیروی هوایی آمریکا را شکل داده است.

ادعای عجیب استاد دانشگاه میشیگان در مورد قاسم سلیمانی
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (دوشنبه، ۱۷شهریور ۹۳) عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند:

 

سایت “خوان کول”:

سایت “خوان کول” که متعلق به یکی از اندیشمندان و مورخان آمریکایی معاصر در حوزهٔ خاورمیانه و جنوب آسیاست در مطلبی به نقل از این اندیشمند آمریکایی، ادعا می کند که به ۵ دلیل می توان گفت آمریکا و ایران در مبارزه با داعش همکاری دارند.

 

این اندیشمند و مورخ استاد “دانشگاه میشیگان” در ادعای خود نه تنها هماهنگی نیروهای هوایی ایران با آمریکا را مدعی می شود بلکه در پیروزی شیعیان عراق درشهر آمرلی عراق، مدعی شده است که قاسم سلیمانی در خط مقدم این جنگ حضور داشته است و هماهنگی های لازم بین نیروهای شیعه و نیروی هوایی آمریکا را شکل داده است.

 

 

 

موسسه نظر سنجی پیو:

نظر سنجی های اخیر نشان داده است که مردم آمریکا از نظر مالی با مشکلات بیشتری روبرو هستند.

 

در نظر سنجی های اخیر بدست آمده است که ۵۶ درصد از آمریکایی ها دخل و خرجشان یکی نیست و برای تامین هزینه های زندگی با مشکل روبرو هستند و  ۴۵ درصد از آمریکایی ها اعلام کرده اند که در سال اخیر حداقل یک یا چند بار با مشکل جدی مالی روبرو شده اند.

 

 

 

 

خبرگزاری رویترز:

افزایش آزادی استعمال سیگار در اکثر خانواده های آمریکایی

 

طبق تحقیقات اخیر  نسبت به ۲۰ سال گذشته، خانواده های آمریکایی که در آنها سیگار کشیدن برای فرزندان هم آزاد است، دوبرابر شده اند.
به طور کلی نیز باید گفت ۸۳ درصد از خانواده های آمریکایی در آنها سیگار کشدین مجاز است.

 

 

 

 

روزنامه واشنگتن تایمز:

تصمیم باراک اوباما برای به تعویق انداختن تغییرات وعده داده شده درباره مهاجران خشم بسیاری از مهاجران لاتین‌تبار آمریکایی را به همراه داشته است.

 

یکی از فعالان حقوقی آمریکا که از معترضان به این تصمیم نیز بود گفت: ” اعلام این تصمیم بسیار شرم‌آور بوده و باردیگر ثابت کرد که سیاست برای اوباما مهمتر از زندگی مردم اسپانیولی زبان است.”

وی با انتقاد از این اقدام اوباما گفت: ” اوباما میلیون‌ها لاتین تبار در سراسر کشور را با وعده اقدام عملی امیدوار کرد اما اکنون مشخص شده است که هدف وی تنها دستیابی به اهداف سیاسی بوده است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه