مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

آلبوم شهدای روحانی برای اولین بار در گیلان تهیه شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ۱۵۲شهید طلبه و روحانی استان گیلان شناسایی و با دریافت اسناد و پرونده سازی مدارک آنها، آلبوم عکس شهدای روحانی بصورت بسته ای ویژه در غالب یک آلبوم آثار شهدا به خانواده گرانقدر شهدا تقدیم شده است.

آلبوم شهدای روحانی برای اولین بار در گیلان تهیه شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در اولین همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر استان گیلان (عالمان مجاهد) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه علما در عرصه های مختلف با بصیرت و عشق حضور دارند اظهار کرد: مردم همواره جذب شخصیت های عملگرا میشوند و امام راحل و رهبر معظم انقلاب و سردار قاسم سلیمانی از این دسته افراد بودند.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: ایمان و اعتقاد امام راحل و رهبرمعظم انقلاب نسبت به مردم باعث تقویت روحیه ولایت پذیری، اتحاد و انسجام مردم با اصل ولایت فقیه شده و روحیه عملگرای سردار قاسم سلیمانی باعث عشق و ارادت همه مردم نسبت به این شخصیت معنوی، مردمی و نظامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان درباره اولین همایش عالمان مجاهد گفت: ۱۵۲شهید طلبه و روحانی استان گیلان شناسایی و با دریافت اسناد و پرونده سازی مدارک آنها، آلبوم عکس شهدای روحانی بصورت بسته ای ویژه در غالب یک البوم اثار شهدا به خانواده گرانقدر شهدا تقدیم شده است که حرکتی منحصر به فرد در کشور است.

استان گیلان دارای ۴۰۰رزمنده روحانی است

دبیر اولین کنگره شهدا و روحانیون طلبه با بیان اینکه استان گیلان دارای چهار رزمنده آزاده است ادامه داد: ۴۰۰روحانی طلبه استان گیلان شناسایی شدند از این تعداد ۲۷۱نفر مقیم پاستان گیلان و ۱۲۶نفر در قم، مشهد، کرج و شیراز مستقر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: استان گیلان دارای ۱۳۲روحانی جانباز، ۲رزمنده اهل سنت طلبه و ۱۳روحانی رزمنده دار دنیا را وداع گفتند.

دبیر اولین کنگره شهدا و روحانیون طلبه با اشاره به تدوین کتاب تاریخ شفاهی نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم ادامه داد: تدفین دو شهید گمنام در حوزه امیرالمومنین(ع) و اولین نمایشگاه عکس روحانی رزمنده از جمله اقدمات قابل توجه در حوزه شهدای روحانی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه