پناهندگی یکی از سران فتنه به سوراخ موش‌ها

کسی می خواهد به مردم راجع به پرورش کودکانشان سخن بگوید و برای یک فیلم طنز بچه گانه یادداشت شفاهی منتشر کند که نه آن را دیده، نه از آن چیزی شنیده و فقط برپایه حدس و گمان مطالبی را مطرح نموده است.

پناهندگی یکی از سران فتنه به سوراخ موش‌ها

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، یکی از سران فتنه که چندسالی است به جای ابراز ندامت آشکار از مردم و انقلاب و اظهار توبه و عجز به درگاه الهی به جهت مشارکت در فتنه ۸۸، با سرزدن به پشت صحنه برخی فیلم ها و حضور در محافل روشنفکرمآب چند نفره می کوشد تا همچنان در تیتر رسانه ها دیده شود، این بار چاره را در انتشار یادداشتی شفاهی(!) برای شهر موشها دیده است.

محمد خاتمی در این یادداشت شفاهی که برای روزنامه شرق منتشر شده، به مساله کودک، تربیت و نحوه رشد آن پرداخته است.

خاتمی درحالی به بهانه اکران شهر موشهای ۲ درصدد خودنمایی و پرداختن به مسایل کودکان برآمده که همچنان و با گذشت ۵ سال از آشوب فتنه گران حامی وی و دیگر سران فتنه در حمایت از اهداف رژیم صهیونیستی با شعار “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” سکوت مرگبار اختیار کرده و در قبال این رژیم کودک کش موضع خاصی نگرفته است.

این فتنه گر که برای حضور پررنگ در رسانه ها و تیترها، این بار به موشهای عروسکی پناهنده شده و نسبت به تربیت افراد اظهار مسئولیت کرده است، تشریح نکرده که چرا حامیان خود را طوری تربیت و پرورش ننمود تا به جای اجرای درخواست رسمی سران اسراییل، آزادگی را تجربه کرده و نسبت به سگ هار و نجس آمریکا در منطقه اعلام مخالفت نمایند؟!

نکته مضحک یادداشت شفاهی خاتمی نیز به جمله ای بازمی گردد که او در آن تصریح نموده: “فکر می کنم شهر موشهای ۲ که من هم هنوز ندیدم و چیزی هم درباره اش نشنیدم. حدس می زنم همان موش های کوچکی هستند که بزرگ شده اند”!

معنای این عبارت این است که کسی می خواهد به مردم راجع به پرورش کودکانشان سخن بگوید و برای یک فیلم طنز بچه گانه یادداشت شفاهی منتشر کند که نه آن را دیده، نه از آن چیزی شنیده و فقط برپایه حدس و گمان مطالبی را مطرح نموده است.

با این حساب، می توان نتیجه گرفت کلیدواژه فتنه ۸۸ که “تقلب” بود، نیز از سوی این فرد و همپالگی هایش، تنها برمبنای حدس و گمان صورت گرفت و همین حدس جاهلانه و فعالیت در پازل برنامه ریزی شده دشمنان، موجب تحمیل ۸ ماه اغتشاش به کشور، شهادت تعدادی از نیروهای انقلابی و قربانی شدن عده ای فریفته شده توسط سران فتنه و در نهایت، نشان دادن چراغ سبز به استکبار جهت برقراری تحریم گسترده اقتصادی علیه ملت ایران شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه