طبق قانون، وزارت ارشاد نمی تواند سایت های خبری بدون مجوز را مسدود کند

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دهم، در خصوص ادعای حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد مبنی بر مسدود سازی سایت های بدون مجوز گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم قانونی که وزارت ارشاد بتواند سایت های خبری بدون مجوز را مستقیم مسدود کند وجود ندارد.

طبق قانون، وزارت ارشاد نمی تواند سایت های خبری بدون مجوز را مسدود کند
دکتر محمدعلی رامین در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، در خصوص ادعای حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد مبنی بر مسدود سازی سایت های بدون مجوز گفت : تا جایی که بنده مطلع هستم قانونی که وزارت ارشاد بتواند سایت های خبری بدون مجوز را مستقیم مسدود کند وجود ندارد و آزادی رسانه های دیجیتالی توسط کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای تضمین می شود و تا زمانی که یک سایت جرمی را مرتکب نشده باشد به فعالیت خود ادامه می دهد.
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد د‌ر د‌ولت دهم افزود: این کارگروه که یک گروه فراسازمانی است مسئولیت برخورد با سایت های متخلف را بر عهده دارد و نهاد دیگری این مجوز را ندارد.
وی با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد مجوز مسدود سازی مستقیم سایت ها را ندارد گفت: در دولتی که درخواست آزاد گذاشتن سایت های مخرب و معاند با ارزش های انسانی مانند یوتیوب و سایر سایت های صهیونیستی دارد چطور نسبت به سایت هایی که مشغول  فعالیت در عرصه خبری و اطلاع رسانی هستند حساسیت نشان می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مری
کلا ما زورمون فقط به خودی ها می رسه.
در حاشیه