یک شرکت هرمی در آستارا متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از متلاشی شدن یک شبکه شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

یک شرکت هرمی در آستارا متلاشی شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت: عوامل انتظامی شهرستان آستارا موفق به شناسایی ۲۳ نفر از فعالان شرکت هرمی در شهرستان آستارا شده و با انجام تحقیقات پلیسی و با هماهنگی های مقام قضایی متهمان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در سایر استان های شمالی نیز فعالیت می کردند ، افزود: افراد دستگیر شده با سرشبکه های هرمی دیگر ارتباط داشته و از این طریق به فعالیت های غیرمجاز خود ادامه می دادند.

سرهنگ مهدی زاده با بیان اینکه افراد دستگیر شده غیربومی هستند، اضافه کرد: تحقیقات نشان می دهد ۹۹ درصد سود عضویت در این شرکت ها به طور معمول عاید افراد فعال در سر شبکه های این باندها می شود و پرداخت سودهای کلان به افراد زیر مجموعه فریبی بیش نیست.

فرمانده انتظامی آستارا در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۷ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۲۰میلیون ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصاد ملی توسط ماموران انتظامی اجرا می شود ، افزود: از مجموع کالاهای قاچاق کشف شده در طول هفته گذشته بیشترین قاچاق کالا ۱۴ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه