مراسم ولادت حضرت امام رضا (ع) در خیابان معلم رشت برگزار شد+ گزارش تصویری

مراسم ولادت حضرت امام رضا (ع) در خیابان معلم رشت با حضور پرشور مردم و جمعی از اساتید قرآنی این شهر برگزار شد.

مراسم ولادت حضرت امام رضا (ع) در خیابان معلم رشت برگزار شد+ گزارش تصویری

به گزارش سرویس مذهبی ۸دی نیوز، مراسم ولادت حضرت امام رضا (ع) در خیابان معلم رشت با حضور پرشور مردم و جمعی از اساتید قرآنی این شهر برگزار شد.

حسن زائری مدیر موسسه قرآنی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با توجه به عمل کرد این موسسه گفت: این موسسه قرآنی از سال۱۳۶۶ در خیابان طالقانی رشت تشکیل شد و این ساختمان که هم اکنون حضور داریم مال اوقاف و سازمان تجاری است و در سال ۶۷ کلاس های این موسسه  برگزار شد.

وی تصریح کرد: هر ساله این موسسه تعداد زیادی از خردسالان نوجوانان و جوانان علاقه مند به آموزش های مذهبی و قرآنی را تحد پوشش آوزش در سطوح مختلف قرار می دهد در طول تابستان کلاس ها ی این موسسه بیشتر است و امسال همانند سال های گذشته این کلاس ها با موفقیت تشکیل شده است.

زائری  در ادامه گفت: به غیر از کلاس های قرآنی کلاس هایی همچون مدیحه سرایی و مداحی توسط اساتید این موسسه یه صورت رایگان برگزار می گردد.

وی همچنین در مورد سطح اساتید این موسسه اذعان کرد: استاد ها و اساتید این موسسه از سطح علمی بالا و حافظان قرآنی هستند و شاگردان اساتید بزرگ گیلان بودند.

مدیر موسسه قرآنی شهید بهشتی تصریح کرد: تعدادی از این اساتید از خردسالی دانش آموزاین موسسه  بودند و در حال حاضر یکی از حافظان و استادان قرآنی این موسسه می باشند.

وی در مورد کمک های مسئولین اظهار کرد: هر مسئولی بتواند  به موسسات قرآنی کمکی کند  هم در این دنیا و هم آخرت  به نحو احسن سود می برد.

IMG_9245 IMG_9258 IMG_9276 IMG_9280 IMG_9283 IMG_9293 IMG_9298 IMG_9304 IMG_9311 IMG_9316 IMG_9345 IMG_9349 IMG_9366 IMG_9410 IMG_9451 IMG_9458 IMG_9467 IMG_9473

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه