انتظار داریم که هیات رئیسه جدید پی گیری پروژه ها را رها نکند

رضا جمشیدی چناری در صحن علنی شورا با آرزوی موفقیت برای یکایک اعضای شورا و هیات رئیسه جدید اظهار کرد:در هیات ریسه قبلی سنگ بنای خوبی گذاشته شد و انتظار داریم که هیات رئیسه جدید پی گیری پروژه ها را رها نکند.

انتظار داریم که هیات رئیسه جدید پی گیری پروژه ها را رها نکند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری در صحن علنی شورا با آرزوی موفقیت برای یکایک اعضای شورا و هیات رئیسه جدید اظهار کرد:در هیات ریسه قبلی سنگ بنای خوبی گذاشته شد و انتظار داریم که هیات رئیسه جدید پی گیری پروژه ها را رها نکند.

وی با بیان اینکه انجام این پروژه ها ربطی به این امر ندارد که چه کسانی عضو هیات رئیسه هستند گفت: انجام این پروژه ها مدیریت جهادی و عزم ملی و محلی را می طلبد.

سازمان عمرانی شهرداری تقویت شود

عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه در مورد نهضت آسفالت در ابتدای راه هستیم و این پروژه طفل نو پایی است خاطرنشان کرد: سازمان عمرانی شهرداری باید تقویت شود که بعد به خودمان نگوییم که پروژه آسفالت ابتر ماند.

مشکل زباله سراوان یک چالش ملی است

جمشیدی چناری با بیان اینکه آسفالت شهر وضعیت مطلوبی ندارد و این امر به عدم امکانات در شهرداری مربوط می شود تصریح کرد:پروژه احیای رودخانه های رشت در سال ۹۴ کلید می خورد.

عضو  شورای شهر رشت با بیان اینکه مشکل زباله سراوان یک چالش ملی است افزود: هیات رئیسه شورا این امر را در راس فعایت های خود قراردهد.

ورزشگاه سلیمانداراب در فاز دوم طراحی میشود

وی با بیان اینکه ورزشگاه سلیمانداراب در فاز دوم طراحی میشود گفت: طرح جامعه ترافیک و خط ویژه اتوبوس از برنامه های شوراست که باید پی گیری شود.

بهره شهرداری از تبلیغات محیطی سطح شهر صفر است

عضو شورای اسلامی رشت ا بیان اینکه در تبلیغات محیطی بهره شهرداری در حد صفر است در ادامه جمشیدی چناری با بیان اینکه بنده نوعی حتما پیشرفت خواهم کرد چرا که یک سرباز پله پله در جات خود را طی می کند تصریح کرد: اعضای شورا می دانند که این سایتهای  خبری نیستند که باید به ما رای دهند

از تخریب اعضا توسط سایت های خبری غیر اصیل جلو گیری شود

ویبا بیان اینکه در چند هفته اخیر پایگاه های خبری بدون رسمیت جز تخریب اعضای شورا کاری نکرده اند گفت: ضمن احترام به سایت های خبری اصیل و رسمی از هیات رئیسه جدید خواهش می کنم که از تکرار برنامه های دو ماه اخیر جدا جلو گیری کنند و در مورد سایتهای خبری غیر اصیل روش مناسبی را در پیش بگیرند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه