مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در گفتگو اختصاصی با 8دی:

قطعی برق ۲۴۶هزار مشترک در گیلان/ بازگشایی مسیرها برا ما امر کلیدی و حیاتی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۶هزار مشترک گیلانی دچار قطعی برق هستند، گفت: قطع برق ۱۱۰هزار مشترک ما ناشی از اختلال پست های ۶۶کیلوولت است.

قطعی برق ۲۴۶هزار مشترک در گیلان/ بازگشایی مسیرها برا ما امر کلیدی و حیاتی است

جمشید طالبی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: قطع برق را در اکثر شهرستان های استان داریم که ناشی از بارش شدید برف و کولاک شدید از شب گذشته است.

وی افزود: با بازگشایی تدریجی مسیرهای اصلی و فرعی سرعت برق دار شدن این مناطق ادامه پیدا می کند.

قطع برق ۱۱۰هزار مشترک گیلانی ناشی از اختلال پست های ۶۶کیلوولت است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تأکید براینکه در حال حاضر در سطح استان ۲۴۶هزار مشترک دچار قطعی برق شده ایم، ادامه داد: قطع برق ۱۱۰هزار مشترک ما ناشی از وضعیت پست های ۶۶کیلوولت است که به محض برق دار شدن توسط همکاران برق منطقه ای، تعداد مشترکین خاموش کاهش پیدا می کند.

طالبی با اشاره به اینکه پارگی سیم ها دلیل عمده بسیاری از خاموشی ها هستند، تصریح کرد: سقوط درختان را در برخی مسیر های روستایی داریم و تعداد کمی شکستگی پایه داریم.

رفع مشکلات نیاز به حضور فیزیکی نیروها دارد

وی ادامه داد: عیب ها باید با حضور فیزیکی نیروها رفع شود، وقتی مسیر بسته می شود قطعا بازگشایی راه ها برای ما امر کلیدی و حیاتی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه شدت بارش ها طبق گزارش هواشناسی تا عصر ادامه دارد، اظهار کرد: با قطع بارش ها و تلاش همکاران ما در راهداری ها و شهرداری ها جهت سرعت بازگشایی راه های اصلی و فرعی سرعت عملیات ما هم افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۲۱ برای ارتباط با مردم وجود دارد اما از ازدحام بیش از حد برخوردار است، تصریح کرد: در شهرستان لنگرود دو پست از مدار خارج شده است، در صومعه سرا، لاهیجان، لشت نشاء و استانه قطعی برق را داریم و  در بخش کیاشهر و مسکن مهر رشت برق وصل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه