خودنمایی خوانندگان ” ارزشی” زن در فستیوال موسیقی تهران! + تصاویر

پس از آنکه در هفته های گذشته تب خوانندگی زنان بسیار بالا گرفته است و هر روز اخباری را در این رابطه از گوشه و کنار کشور می شنویم شب گذشته گروه کامکارها با تک خوانی زنان در عمارت مسعودیه تهران در اقدامی تاسف بار صورت گرفت.

خودنمایی خوانندگان ” ارزشی” زن در فستیوال موسیقی تهران! + تصاویر
با این همه تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در باب فرهنگ متاسفانه در سال فرهنگ در شش ماهه گذشته بدترین اقدامات ضد فرهنگی را به اسم فرهنگ شاهد بودیم که بسیار جای تاسف و نگرانی است.
پس از آنکه در ماه ها و هفته های قبل تب خوانندگی زنان در سطح کشور بدلیل برخی اظهار نظرهای شاذ مسئولین و مجوزهایی که صادر می شود بالا گرفته است و هر روز اخباری از این اقدامات ضد فرهنگی خوانندگی زنان را شاهد هستیم برای چندمین بار پیاپی در این هفته هم بصورت رسمی و علنی شاهد اجرای کنسرت تک خوانی زنان در عمارت مسعودیه تهران بودیم.
 655 (5)
دومین شب از فستیوال موسیقی تهران که به اجرای گروه موسیقی«کامکارا» اختصاص داشت، شامگاه پنجشنبه در عمارت مسعودیه برگزار شد که در آن برای چندمین بار پیاپی در هفته های گذشته متاسفانه تک خوانی زنان را شاهد بودیم؟!
این برنامه ضد ارزشی هم که همچون دفعات قبل تک خوانی زنان در آن صورت گرفت می کوشد تا این نوع برنامه های ضد ارزشی و ضد اخلاقی و ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی را گسترش دهد .
655 (4)
روشنفکران فاسد و مدعیان آزادی که در ماههای قبل بشدت فعال شده اند و سالهای دوران سیاه اصلاحات را در خاطر تداعی می کنند تا تیشه به ریشه فرهنگ ایرانی و اسلامی را بزنند بحث خوانندگی زنان را بصورت جدی در دستور کارشان قرار دارد تا بی فرهنگی را در قالب فرهنگ و روشنفکری به خورد مردم بدهند .
655 (3)
همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید کرده است که به مسئله فرهنگ بیش از همه چیز توجه شود متاسفانه برخی مسئولین کوتاهی را به اوج خود رسانده اند و با بی توجهی نسبت به مسئله مهم فرهنگ دغدغه های رهبری و دلسوزان فرهنگی را جدی نمی گیرند و همچنان در خواب غفلت به سر می برند.
655 (2)
می طلبد و توقع است که دولت و وزارت ارشاد همراه و همسو با ارزشهای انقلاب و اسلام حرکت کنند و نسبت به مسئله فرهنگ مطالبات رهبری و مردم را پیگیری کنند و حافظ فرهنگ ایرانی و اسلامی باشند .
655 (1)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسین الفتی(مجید)
به به . . . هر دم از این باغ بری میرسد ! ! ! تازه تر از تازه تری میرسد . . . مسئولین ؟ ؟ ؟
شهروند
واییییییی. به شما چه آخه؟ الان انقلاب از دست رفت با صدای یه خانوم.
حسین الفتی(مجید)
به فکر آخرتت باش ! انقلاب ؟ ؟ ؟ " ببین شرع چی میگه " هر چند میدونم تو این باغها نیستی . . .
حسین الفتی
اتفاقا این ارزش های اسلامی بودند که باعث انقلاب شدند. جوانان دیروز خونشونو پای آرمان های انقلاب ریختند تا ارزش ها از بین نره. اما امثال ما چیکار کردیم؟!؟!؟
atena
متاسفم واسه مسئولین همیشه در خواب
در حاشیه