نمایش بدحجابی بازیگران زن در اختتامیه جشنواره تئاتر گیلان

حضور بازیگران تئاتر زن بدحجاب و فعالان این عرصه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر گیلان مهم‌ترین حاشیه این مراسم را رقم زد.

نمایش بدحجابی بازیگران زن در اختتامیه جشنواره تئاتر گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر گیلان در حالی در مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر و با حضور متولیان آن برگزار شد که زنان بازیگر بدحجاب در آن بسیار خودنمایی می‌کرد.

-بیشتر این بازیگران گیلانی بودند که با لباس‌های نامناسب و ظاهری کاملاً آرایش کرده در جشنواره‌ حضور یافتند و برخی از بازیگران زن تئاتر گویا در نوع لباس پوشیدن و آرایش از یکدیگر سبقت گرفته بودند.

-حضور محمود نیت و همسرش مهوش صبرکن در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر گیلان از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

– گروه داوران به معرفی برگزیدگان بیست وهفتمین جشنواره تئاتر گیلان در بخش‌های گریم، موسیقی، بازیگری، کارگردانی و … پرداختند.

-زینب شعبانی بازیگر نمایش «اعترافاتی درباره زنان» و مهدی مخبری بازیگر تئاتر «اعترافاتی درباره زنان» موفق به کسب جوایز بازیگر نقش اول زن و مرد در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر گیلان شدند.

-اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر گیلان با ۱۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و اجرای ۶ نمایش از روز ۱۲ شهریور ماه جاری آغاز و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه