اصلاح‌‌ طلبان پیروز انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر رشت نبودند

به گزارش ۸دی نیوز، مظفر نیکومنش‌نودهی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه شورای اسلامی یک نهاد اجتماعی و غیرسیاسی است، اظهار کرد: صف‌بندی‌های سیاسی در شورای شهر رشت جایگاه و معنایی ندارد. وی با اشاره به تشکیل فراکسیون توسعه شهری در شورای اسلامی شهر رشت، افزود: این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی […]

اصلاح‌‌ طلبان پیروز انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر رشت نبودند

به گزارش ۸دی نیوز، مظفر نیکومنش‌نودهی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه شورای اسلامی یک نهاد اجتماعی و غیرسیاسی است، اظهار کرد: صف‌بندی‌های سیاسی در شورای شهر رشت جایگاه و معنایی ندارد.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون توسعه شهری در شورای اسلامی شهر رشت، افزود: این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت چهار کرسی هیئت رئیسه و سخنگویی شورا را با کسب اکثریت آرا به دست آورد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه فراکسیون توسعه شهری هشت عضو ثابت داشت، گفت: تعداد اعضای این فراکسیون افزایش یافته است و نگاه سیاسی در این فراکسیون وجود ندارد چون تمام وظایف شوراها فرهنگی و اجتماعی و برای توسعه و آبادنی شهرها است.

نیکومنش‌نودهی تصریح کرد: رضا جمشیدی‌چناری رئیس سال نخست دور چهارم شورای رشت با پیشنهاد خودش و برای موفقیت فراکسیون کاندیدای ریاست نشد و عباس صابر دیگر عضو متخصص و متعهد این گروه بنا به پیشنهاد اعضای فراکسیون و اصرار جمشیدی‌چناری کاندیدا شد که توانست کرسی ریاست را برای فراکسیون حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه عضو هشتم فراکسیون در انتخابات نایب رئیسی همراه فراکسیون نبود و در این خصوص مذاکراتی با اعضای فراکسیون داشت، توانستیم برای نایب رییسی شورا ۹ رأی از ۱۵ رأی را کسب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در انتخاب خزانه‌داری شورا نیز توانستیم ۱۵ رأی کسب و در انتخاب منشی شوا نیز هشت رأی کسب کردیم و در انتخابات منشی فقط یک نمابنده داشتیم.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه جایگاه سخنگویی شورا نیز به پیشگر  از اعضای فراکسیون توسعه شهری رسید، گفت: این فراکسیون تلاش کرد تا همدلی و صمیمیت دوستان همکار در شورا حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایی از افتخاراتم است، تأکید کرد: ۱۱عضو شورای اسلامی شهر رشت تا کنون حتی ساعتی کار حزبی و سیاسی شاخص نکرده‌اند و مردم به تخصص و کارنامه آنان رأی داده‌اند نه به جریان سیاسی آنان و این خود یک پیام مهم از طرف مردم به نهاد شورا است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت واقعیت ندارد، گفت: اصلاح‌‌طلبان نیز پیروز انتخابات نبودند و پیروز انتخابات فراکسیون فراجناحی توسعه شهری و نگاه فراجناحی تمامی اعضای شورای رشت بود.

نیکومنش‌نودهی با اشاره به کاندیدا نشدن رضا جمشیدی‌چناری و حسین واثق‌کارگرنیا در انتخابات هیئت رئیسه، اظهار کرد: جمشیدی‌چناری از مفاخر ملی علمی و واثق‌کارگرنیا از تلاشگران خوشنام شهر رشت و نیروهای مذهبی و متدین هستند که به دنبال ریاست یا جایگاه در شورا نبودند و اصرار دوستان هم کار به جایی نبرد.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با واثق‌کارگرنیا برگزار کردیم ولی وی کاندیداتوری برای ریاست شورا را نپذیرفت و همچنان به عنوان نیرویی متعهد و اثرگذار در شورا به هیئت رئیسه و تمام اعضا کمک می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه