درخشش عکاسان “هشت دی” در جشنواره عکس خبری گیلان + اسامی

عکاسان ۸دی در جشنواره عکس خبری گیلان که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار شده است درخشیدند.

درخشش عکاسان “هشت دی” در جشنواره عکس خبری گیلان + اسامی

به گزارش ۸دی، عکاسان ۸دی در جشنواره عکس خبری گیلان که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار شده است درخشیدند.

آثار خانم ها مریم بزرگی و الهه فلاح و آقایان مجتبی دولت دوست، نادر نیک کار عکاسان پایگاه خبری “هشت دی” و عباس عاشوری دبیر سرویس عکس این پایگاه خبری در جشنواره عکس خبری گیلان برگزیده شده و در نمایشگاهی با همین عنوان به نمایش در می آیند.

 فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این رابطه با بیان اینکه ۴۶۶ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری استان ارسال شد، گفت: این تعداد عکس از سوی ۳۴ عکاس از شهرهای رشت، آستارا، انزلی، لاهیجان، رضوانشهر و رودسر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: آثار ارسالی با مضامین  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی بود که توسط محمدعلی برنو، محمودرضا فتاحی و مجتبی محمدی از عکاسان خبری مطرح استان داوری شد که در نهایت ۳۴ اثر از ۱۳ عکاس به مرحله پایانی و بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت.

وی تصریح کرد: پویا بازارگرد (خبرگزاری مهر)، حمیدرضا علیپور (خبرگزاری شبستان)، عباس عاشوری (خبرگزاری صدا و سیما – پایگاه خبری ۸ دی)، مهتاب باقرزاده، نغمه محمدخواه و پریناز جهان‌مهمانی (پایگاه خبری دیار میرزا)، مریم بزرگی، مجتبی دولت‌دوست، نادر نیک‌کار و الهه فلاح (پایگاه خبری ۸ دی)، فرهام صفایی (پایگاه خبری رشت ۲۰)، علی کتمان (پایگاه خبری گیل خبر) و سید محمدرضا رشیدی (خبرگزاری موج) عکاسان جوان استان هستند که آثارشان به نمایشگاه راه یافته است.

فاضلی با بیان اینکه نمایشگاه نخستین جشنواره عکس خبری گیلان، ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه جاری در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت گشایش خواهد یافت، افزود: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، سه عکاس برتر و پنج عکاس شایسته تقدیر معرفی و تجلیل می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه