هرگاه نظام اسلامی به مخالفانش اجازه بیان داده، در نهایت سود برده است + تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هر وقت نظام اسلامی به مخالفانش اجازه بیان داده، در نهایت اسلام سود برده و به نفعش شده است زیرا پاسخ های اغنایی ما آنقدر زیاد است که نگران شبهات و مخالفت ها نبوده و نیستیم.

هرگاه نظام اسلامی به مخالفانش اجازه بیان داده، در نهایت سود برده است + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، علی اسماعیل پور در جلسه هم اندیشی پایگاه های خبری استان گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استانهایی در کشور هستند که حتی یک روزنامه هم ندارند ولی استان گیلان هم اکنون دارای ۹ روزنامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان به مطبوعات محلی یارانه پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: ممکن است نقدهایی در شیوه توزیع این مبلغ داشته باشیم ولی  بین مطبوعات در استان توزیع شده است.

  ershad (3)

وی با تأکید بر اینکه سالم ترین و صمیمی ترین فضای مطبوعات کشور به گیلان اختصاص دارد، ابراز نمود: بنده تاکنون حتی یک تذکر هم به مطبوعات استان نداده ام بلکه از برخی مطبوعات به دلیل مطالبشان تشکر هم نموده ام.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب می باشد، گفت: اگرچه قانون بد بهتر از بی قانونی است اما یکی از نقص های قانون مطبوعات این است که اگر نویسنده ای مطلب خلافی در نشریه ای نوشت، به جای برخورد با وی با کل آن نشریه برخورد می شود که باید این موضوع اصلاح شود.

ershad (2)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این استان از نظر تعداد دفاتر انجمن سینمای جوان رتبه اول کشور را دارد، افزود: گیلان همچنین از نظر افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی صندوق هنرمندان رتبه نخست را دارد.

وی در ادامه بیان نمود: هر وقت نظام اسلامی به مخالفانش اجازه بیان داده، در نهایت اسلام سود برده و به نفعش شده است زیرا پاسخ های اغنایی ما آنقدر زیاد است که نگران شبهات و مخالفت ها نبوده و نیستیم.

اسماعیل پور با تأکید بر اینکه نگاه بنده حمایتی، هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت هاست، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله قربانی، استاندار و نماینگان مجلس برای ما ظرفیت هایی هستند.

ershad (1)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه