جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و پیروزی مردم غزه با اجرای حامد زمانی در رشت برگزار می‌شود

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و پیروزی مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم اشغالگر قدس، همزمان با شب میلاد حضرتش در رشت خبر داد.

جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و پیروزی مردم غزه با اجرای حامد زمانی در رشت برگزار می‌شود

فرهاد شوقی در گفتگو  با خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز با تبریک فرار رسیدن میلاد شکوهمند هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت  از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا  (ع) و پیروزی مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم اشغال گر قدس، همزمان با شب میلاد حضرتش در رشت خبر داد و افزود: این جشن در پارکینگ خیابان سعدی رشت در ساعت ۲۰:۳۰ با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اجرای برنامه توسط حامد زمانی خواننده ترانه “مرگ بر آمریکا” و ” گردان ” از برنامه‌های این جشن است گفت: حضور مجری صدا و سیمای تهران و نور افشانی از دیگر برنامه های این جشن است.

این عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: در این جشن برنامه های متنوعی اجرا می شود و جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) و پیروزی مردم غزه در رشت با مشارکت کانون جوانان رضوی شهر و شهرداری رشت برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تیمور
فرها د دمت گرم
امیدرجبی پورکشایه از کلاچای
سلام برشما ای دوست ای که وجودت جاویدان نگاهت پایدار غرورت سربلندی قلبت دریا چشمانت فانوس تک ستاره شب های بیکران دریا بودنت برای اسمان یک افتخار تولد امام علی بن موسی الرضا برای شما و خانوده محترم سر آغاز خیر وخوشی...
علیپور
تاریخ دقیقشو بگین لطفا
در حاشیه