تشرف یک بهایی به دین مبین اسلام در حرم خواهر امام رضا (ع) رشت

همزان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) یک زن بهایی با حضور در مسجد بزرگ خواهر امام رضا (ع) شهرستان رشت طی مراسمی با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

تشرف یک بهایی به دین مبین اسلام در حرم خواهر امام رضا (ع) رشت

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، همزان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) یک زن بهایی با حضور در مسجد بزرگ خواهر امام رضا (ع) شهرستان رشت و در جوار حرم مطهر فاطمه اخری (س) طی مراسمی که با حضور امام جماعت موقت و هیئت امناء مسجد بزرگ خواهر امام (س) برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

این بانوی تازه مسلمان شده با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان امیرالمومنین علی (ع) و اهل بیت علیهم اسلام ثبت کرد.

DSC_4086-2-500

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدی امام جماعت موقت این مسجد پس از موعظه و تبریک به این خانم، یک جلد کلام الله مجید به وی اهدا نمود.

مستبصر بهایی در پایان مراسم تشرف، گفت: هیچ دینی نمی‌ تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ ترین و مفیدترین دستورات دینی، دستورات دین اسلام است که فرد با اعتقاد و پایبـندی به آن ها خود را در جایگاهی می‌ یابد که ابرار و صالحین هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مریم
سلام. درود خدا بر مردم خوب و ولایتمدار رشت که با حرکات خداپسندانه خود باعث شد ند این خانم به دین اسلام گروید..
رضا
باخواندن این خبر خیلی خوشحال شدم چون خیلی از دشمنان اسلام قصد فریب جوانان مسلمان را دارند. جوانان با خواندن این خبر بیشتر به اهمیت دین اسلام پی میبرند.خدانگهدارتان
در حاشیه