یادواره شهدای حمل و نقل استان گیلان برگزار شد + گزارش تصویری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: رانندگان در جبهه های حق علیه باطل فرمان ائتلای اسلام را به دست داشتند.

یادواره شهدای حمل و نقل استان گیلان برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زادهپیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل گیلاندر مسجد قدس شهر رشت  با اشاره به وجود ۳۰ شهید حمل و نقل گیلان در دوران دفاع مقدس بر اثر بخشی  رزمندگان و شهدای حمل و نقل در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد و ابراز نمود: رانندگان سر افراز مانند دیگر اقشار جامعه در کوران حوادث انقلاب و دفاع مقدس یاری گر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه پشتیبانی جنگ بر شانه های حمل و نقل استوار بودافزود: استان گیلان با اعزام هزاران کامیون کمک های مردمی به جبهه های حق علیه باطل یکی از نقش آفرین ترین استانهای کشور در دفاع مقد س بود.

وی صنعت حمل و نقل را یکی از اساسی ترین پایه های جنگ عنوان کرد و در ادامه جان فشانی های رانندگان در طول دفاع مقدس را ستودنی دانست و اظهارکرد:رانندگان در جبهه های حق علیه باطل فرمان ائتلای اسلام را به دست داشتند چراکه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمانانه نظام بدون تامین تجهیزات مورد نیاز و حمل مهمات و تغدیه رسانی به رزمندگان عاجز می ماند.

حجت الاسلام محسن زاده بوسه زدن بر دستان این دلاورمردان را قدردانی کوچکی از زحمات آنان عنوان کرد و گفت: کشتن و تخریب ارزشمند نیست .این رشادتها و ایثارهای جوانان و ملت ایران است که به جنگ ارزش و بها داده است و جنگ تحمیلی عظیمی را به دفاع مقدس تبدیل کرده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد:رزمندگان اسلام ،ایران اسلامی را سرزمین امام زمان و اهل بیت عصمت و طهارت دیدند و خود را برای حفظ فرهنگ اسلامی این سرزمین فدا کردند.

وی با تصریح بر اینکه درس شهدا به ما درس مقاومت و پایداری در صحنه است اذعان کرد: شهدا برای ماندگاری پرچم عصمت و طهارت و اهتزاز آن در دنیا جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام محسن زاده با تاکید بر اینکه راه پایمردی و ایستادگی راه شهداست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه ،نرمش در تاکتیک و روش و ایستادگی و مقاومت سازنده را مورد تاکید قرارداد و با اشاره نامه ای که حضرت امام خمینی (ره) در پی پذیرش قطع نامه ۵۹۸ به گروباچف مبنی بر اینکه دیگر برهمه روشن است که از این پس کمونیسمرا باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد نوشتند وضمن پیش بینی فرو پاشی دولت سوسیالیستی وی را به اسلام دعوت کردند افزود: اکنون زمان آن رسیده است که نائب امام زمان عصر دست به قلم شوند و به آن کاخ به ظاهر سفید ولی سراسر سیاهی نامه ای بنویسند و با تذکر رسیدن زمان فرو پاشی استکبار و نابودی مستکبر آنها را به اسلام دعوت کنند چراکه امروز جهان استکبار بر روی انگشتان ملت ایران به لرزش در امده است.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه