حزب مردم سالاری پیگیر مطالبات امام خامنه ای باشد

قشر دانشجو به عنوان بخش قابل توجهی از بدنه فرهیخته و تحصیل کرده منطقه از شما می خواهد تا بر مدار اعتدال و قانون حرکت کرده و همواره پیگیر مطالباتِ حضرت امام خامنه ای(مدظله) باشید.

حزب مردم سالاری پیگیر مطالبات امام خامنه ای باشد

به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی ۲۱ دانشگاه غرب گیلان در خصوص برگزاری نشست حزب مردم سالاری در شهرستان ماسال طی بیانیه ای انتظارات خود را از مسئولان و اعضای این حزب مطرح نمودند:

مطلع شدیم حزب مردم سالاری ایران قصد دارد، در روزهای ۱۳و۱۴ شهریور ۹۳ نشست تشکیلاتی خود را در یکی از زیباترین و مهمانوانزترین نقاط میهن اسلامی یعنی شهرستان ماسال (غرب استان گیلان)، برگزار نماید. لذا بر آن شدیم تا ضمن عرض خیر مقدم، پاره ای از دغدغه های خود را که مرتبط با حوزه تخصصیِ فعالیت ایشان است مطرح کنیم.

بی شک این فعالیت و پویاییِ تک تک حلقه های یک نظام است که می تواند آن نظام را در مسیر حرکت به سمت اهداف، با سرعتی قابل قبول پیش برد. نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره عرصه فعالیت احزاب را به عنوان یکی از همین حلقه ها در حوزه سیاسی فراهم نموده است. احزاب نیز به عنوان مجموعه هایی مردمی باید نقش خود را در مسیر پرفراز و نشیبِ پیشرفت و عدالت به خوبی ایفا کنند. لذا، توقع حرکتِ احزاب در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رعایت خطوط قرمز تعریف شده آن امری کاملاً طبیعی و ضروری است. در این راستا احترام به خون های پاک شهدا و خانواده های بزرگوارشان، اعلام برائت از فتنه گران و بدخواهان نظام، عدم اعلام مواضع متضاد با مواضع رهبر معظم انقلاب، عدم هم صدایی با دشمنان بیرونی و… باید خط مشی جاری همه جریان ها و احزاب باشد.

قشر دانشجو به عنوان بخش قابل توجهی از بدنه فرهیخته و تحصیل کرده منطقه از شما می خواهد تا بر مدار اعتدال و قانون حرکت کرده و همواره پیگیر مطالباتِ مرشد و راهبر این حرکت بی نظیر تاریخی – انقلاب اسلامیِ مردم ایران – حضرت امام خامنه ای(مدظله) باشید./ پیک دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه