بازهم می‌گویم که برنامه ای برای انتخابات مجلس ندارم/ عده‌ای گفتند چون به شما رأی داده ایم مدیون ما هستید

رئیس سابق شورای شهر رشت به فضاسازی برخی رسانه ها از کنار کشیدنش برای ریاست شورا اشاره کرد و گفت: باز هم تأکید می کنم که هیچ برنامه ای برای انتخابات آینده مجلس ندارم.

بازهم می‌گویم که برنامه ای برای انتخابات مجلس ندارم/ عده‌ای گفتند چون به شما رأی داده ایم مدیون ما هستید

رضا جمشیدی چناری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه در شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: این کارگروه که فعالین جوان رسانه ‌ای با گرایش اصولگرایی و اصلاح ‌طلبی در آن حضور دارند تاکنون یک نشست برگزار کرده و به دنبال استفاده از خرد جمعی برای توسعه شهر است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شورا نهادی سیاسی نیست و چپ و راست ندارد ابراز نمود: ما تفکیکی قائل نیستیم و فراکسیونی که در شورا وجود دارد سیاسی نیست بلکه فراکسیون مدیریت شهری است.

جمشیدی با تصریح بر اینکه تاکنون به سمت و سوی کسی نرفته ام تا رنگ و بوی سیاسی داشته باشم، گفت: عده ای بعد از انتخابات به بنده گفتند گروهمان به شما رأی داده است پس مدیون ما هستید و باید فلان کار را برایمان انجام دهید ولی این را قبول نکردم زیرا هرکس رأیی به بنده داده یعنی به شهر داده است.

رئیس سابق شورای شهر رشت در ادامه افزود: همانطور که اصلاح طلبان به بنده رای داند، اصولگرایان هم رای بالایی به بنده دادند و دوستان خوبی از این جناح دارم.

jamshidi

وی با تأکید بر اینکه سعی می کنم در هر پست و شرایطی هستم به فکر عمران و آبادانی جامعه باشم، اذعان داشت: اکنون فرصت بهتری پیدا کردم که مسائل اساسی شهر همانند نهضت آسفالت، ساماندهی رودخانه ها، زباله سراوان و … را پیگیری کنم.

جمشیدی همچنین خاطرنشان کرد: علت کاندیدا نشدن بنده برای ریاست شورای شهر رشت این بود که فراکسیون مدیریت شهری بتواند خوب عمل کند و برنامه هایمان را ادامه دهیم.

این عضو شورای شهر به فضاسازی عجیب برخی رسانه ها و تحلیل هایشان از کنار کشیدنش برای ریاست شورا اشاره کرد و بیان نمود: این اقدام بنده ارتباطی به مجلس ندارد و باز هم تأکید می کنم که هیچ برنامه ای برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ندارم.

وی با بیان اینکه بحث های سیاسی را باید کنار بگذاریم، گفت: اگر کسی توانست رودخانه های شهر را نجات دهد کاری انقلابی و جهادی کرده ولی اگر به این موضوع اهمیت ندهیم، چه انسان نماینده مجلس شود، وزیر شود و … برای رشت هیچ نفعی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دانشجوي شما
جناب دكتر آيا اطمينان داريد كه از اتصال شما به دانشجوي دكتراتون هيچ انگيزه ي سياسي نداشتيد .!!!!!! جلسات شبانه ي شما در بلوار گيلان كه مطميناً در خاطرتون هست.....
باقری خطیبانی
اقای امین سلام خدا را شاهد میگیرم که شورا آدمهای بزرگی مثل دکتر جمشیدی حاج حسین کارگرنیا، اقای نیکومنش و... دارد مشکل اینجاست که انسانهای منافع طلب چون دور ادمهای بزرگ جمع شوند میدانی برای رقصیدن انها وجود ندارد به همین دلیل خارج از شورا ایجاد تفرقه و حاشیه سازی میکنند. به شما قول میدهم ما 3 سال دیگر وقت داریم دوستان، مگس های دور شیرینی را کم و بیش شناختنند و اطمینان دارم با تعهد و تخصص دیگر اجازه نخواهند داد فرصت طلبها بیش از این فرصت طلبی کنند.
محمد در پاسخ به باقری خطیبانی
سلام بر نایب رئیس شورای شهر رشت! آقای خطیبانی بهتر نیست شما به جای خبر دادن به پیگاه های خبری و دامن زدن به اختلافات و نظرات آنچنانی گذاشتن فکری به حال خودتان و شورا بنمایید؟!!
ناشناس
حاجی باقری؛راست راستی خودتی؟؟!!!!!!!"میدانی برای رقصیدن"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ماکه از رقص بدمون نمیاد اما از شما بعید بود حاج آقا!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروند اصولگرا
برادران و خواهران گرامی رشت شهری سیاست زده است!! لطفا همه چیز را با عینک سیاسی نبینید!! کاش نمایندگان شهر ما هم به جای کوبیدن همدیگه و خنثی کردن همکاران خویش کمی نگران بدبختی های این شهر بودند!! رودخانه ها را ببینید!! سراوان را ببینید!! آسفالت را ببینید!! آیا زمان انتخابات هم حرف از گرایش سیاسی میزدند!! کمی به خود بیاییم!!
در حاشیه