نمایشگاهی با عنوان “پوشاک اسلامی” ولی ترویج “ضد اسلامی” در رشت!! + تصاویر

در این نمایشگاه پوشاک، آموزشگاه آرایشگری و همچنین غرفه لوازم آرایشی وجود دارد که متاسفانه برای تبلیغ محصولات خود از تصاویر کودکان با ظاهر آرایش کرده استفاده می کنند.

نمایشگاهی با عنوان “پوشاک اسلامی” ولی ترویج “ضد اسلامی” در رشت!! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، هدف اصلی یک نمایشگاه عرضه ی محصولات مورد نیاز عموم جامعه است، بی شک نمایشگاه به عنوان یکی از محل های عرضه مستقیم کالا اهمیت بسزایی برای تولیدکنندگان به واسطه جنبه تبلیغاتی آن دارد، و در سویی دیگر مصرف کنندگان با حضور در نمایشگاه این فرصت را دارند تا از جدیدترین کالاهای مورد نیاز خود دیدن و خرید نمایند.

در دنیا شاهد این هستیم که نمایشگاه ها به محصولاتی که عرضه می کنند شناخته می شوند، به عنوان مثال نمایشگاهی مختص به تکنولوژی، مواد غذایی، پوشاک و…

اما در کشورمان شاهد برپایی نمایشگاه هایی با پوشش انواع مختلف کالاها هستیم، از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی، همه و همه در قالب یک نمایشگاه به صورت همزمان عرضه می شوند.

در روزهای اخیر شاهد برپایی نمایشگاهی در شهرمان رشت تحت عنوان پوشاک اسلامی – ایرانی بودیم،‌ تصمیم گرفتیم برای پوشش خبری و تصویری سری به آنجا بزنیم.

با ورودمان به نمایشگاه پوشاک اسلامی – ایرانی شاهد آن بودیم که این نمایشگاه نیز از دسته نمایشگاه های عرضه کالاهای متنوع است، باید گفت که برخی کالاهای عرضه شده در آن هیچ سنخیتی با عنوان این نمایشگاه نداشت.

IMG_8500

چرا که در بدو ورود به این نمایشگاه با آموزشگاه آرایشگری و همچنین غرفه محصولات آرایشی بهداشتی مواجه شدیم که متاسفانه برای تبلیغ خود از تصاویر کودکان با ظاهر آرایش کرده استفاده می کردند!

البته باید بگوییم که فروشندگان برخی از غرفه ها با ممانعت خود ما را در پوشش تصویری کامل تر همراهی نکردند.

8585

پس از آن به بخش پوشاک اسلامی – ایرانی عرضه شده در این نمایشگاه رفتیم، در این بخش با دو غرفه محصولات عفاف و حجاب رو به رو بودیم.

این نکته حائز اهمیت است که بازدیدکنندگان توقع ارائه محصولات متنوع تر و غرفه های بیشتری از چنین نمایشگاهی داشتند.

IMG_8238

IMG_8477

IMG_8430

IMG_8475

در بازدید بعدی به بخش پوشاک رفتیم که شاهد عرضه انواع البسه بودیم، انتظار ما چیز دیگری بود، همانطور که از عنوان این نمایشگاه برداشت می شود باید شاهد به نمایش در آمدن انواع مختلف پوشش ایرانی و اسلامی می بودیم، اما این انتظاری بجا نبود، زیرا که در این بخش انواع مختلف پوشاک نه مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی، بلکه با تقلیدی تمام عیار از فرهنگ غربی عرضه می شد.

IMG_8582

IMG_8454

IMG_8396

IMG_8253

IMG_8421

IMG_8461

IMG_8254

IMG_8243

در سایر غرفه های این نمایشگاه محصولات متنوع دیگری نیز عرضه شد که در پایان مشاهده می کنید.

IMG_8510

IMG_8406

IMG_8391

IMG_8290

IMG_8513

لازم به ذکر است در تبلیغات این نمایشگاه آورده اند که از بنیاد ملی مد لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مجوز می باشد و با همکاری استانداری گیلان، اداره کل ارشاد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
آخرین اقدام ضد فرهنگی مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی شهرداری همین نمایشگاهی بود که بانام پوشاک اسلامی برگزار گردیده دست مریزاد
ناشناس در پاسخ به علی
البته نباید نقش بخش فرهنگی اداره کل ارشاد را نادیده گرفت . نباید همه هجمه ها علیه [...] باشه چرا که نقشی در ارائه مجوز و نظارت نداره
حسین
حضور فروشندگانی که خود از لباسی با شاخصه های اسلامی بی بهره اند با مانتوهای آستین کوتاه، دستان لاک زده و صورت های آرایش کرده هر مخاطبی را به تأمل وا می دارد که آیا واقعا از یک نمایشگاه لباس اسلامی بازدید می کند یا خیر؟!
atena
تاسف اوره.
ل
داداش تحریک شدیم . بردار این عکسهای غربی.
ناشناس در پاسخ به ل
همه باهم جمع بشیم تحصن کنیم دسته جمعی دعای فرج بخونیم تا آقا ظهور نکرده به تحصن ادامه بدیم برای مسئولان فرهنگی استان و کشور متاسفم بهتره برن بمیرن
غریب آشنا
این درسته که مقدمات برگزاری این نمایشگاه در زمان مدیرعامل سابق فراهم شده، اما نظارت بر اجرای صحیح به مدیریت جدید مربوط میشه و ارتباطی با مدیریت گذشته نداره.
در حاشیه