تردد تاکسی‌های منطقه آزاد در خیابان‌های رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: با دستور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، قرار شد خودروهای منطقه آزاد انزلی با برطرف شدن منع قانونی و بدون طی کردن مراحل زمان بر به تاکسیرانی این شهر و افراد متقاضی تحویل داده شود.

تردد تاکسی‌های منطقه آزاد در خیابان‌های رشت

به گزارش ۸دی نیوز، رضا رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ناوگان حمل و نقل شهری رشت از خودروهای داخلی مانند پژو، سمند، پراید و روآ استفاده می‌شود و بسیاری از خودروهای موجود فرسوده است، با دستور معاون رئیس جمهور قرار شد خودروهای منطقه آزاد انزلی با برطرف شدن منع قانونی و بدون طی کردن مراحل زمان بر به تاکسیرانی این شهر و افراد متقاضی تحویل داده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی در جوار شهرستان رشت قرار دارد ما در تلاش هستیم با برنامه ریزی بیشتر، هرچه سریع تر از این امکاناتی که در دست داریم برای جایگزینی ناوگان تاکسیرانی رشت بهره مند شویم.

رسولی در خصوص اختصاص ۲۰۰ اتوبوس برای حمل و نقل عمومی شهر رشت افزود: با دستور مستقیم دکتر محمدباقر نوبخت، به زودی این مصوبه که در سالهای گذشته تصویب شده بود به اجرا در می‌آید و طی یک زمان‌بندی مشخص، این تعداد اتوبوس در چرخه ناوگان عمومی شهر قرار می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه