برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم ولایتمدار رشت تلاش می کنم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: حسن ظن و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت سرمایه ای پر بهاست که تلاشم را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم فهیم، ولایتمدار و قدرشناس رشت بیش از پیش مصمم می کند.

برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم ولایتمدار رشت تلاش می کنم

به گزارش ۸دی نیوز، عباس صابر رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت

سلام علیکم؛

لازم می دانم از رای اعتماد شما سروران گرانقدر که بر اساس انتخاب اینجانب به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر رشت زمینه توفیق خدمتی بزرگ را برای اینجانب فراهم آوردید صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از هم اکنون سنگینی این مسئولیت خطیر را با تمام وجود دریافته و از  خداوند متعال عاجزانه با توسل به اهل بیت(ع) یاری می طلبم و امید دارم روزهای خوبی را با همدلی، محبت، صمیمت و در کنارهم بودن با هدف توسعه پایدار مرکز گیلان رقم زنیم.

توفیقی بی بدل برای خدمت به همشهریان عزیز و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبمان شده است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزارم.

حسن ظن و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت سرمایه ای پر بهاست که تلاشم را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم فهیم، ولایتمدار و قدرشناس رشت بیش از پیش مصمم می کند.

در پایان بار دیگر از تمامی اعضای محترم شورا به خاطر اعتماد و انتخاب اینجانب به عنوان رئیس شورا کمال تشکر و قدردانی را داشته و به همه همکاران و به ویژه هیئت رئیسه سال نخست شورای اسلامی دور چهارم خسته نباشید و خدا قوت عرض مینمایم.

  عباس صابر

رئیس شورای اسلامی شهر رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه