سخنگوی هیأت نظارت برانتخابات گیلان درگفتگوبا8دی:

کسی در گیلان به واسطه حمایت از “برجام” رد نشده و نمی شود

قائم مقام و سخنگوی دفتر هیأت نظارت و بازرسی شورای نگهبان، گفت: ما در استان گیلان کسی را به واسطه حمایت از “برجام” رد نکرده ایم‌ و نمی شود؛ چنین موضوعی در کشور هم تا جایی که من میدانم امکان ندارد.

کسی در گیلان به واسطه حمایت از “برجام” رد نشده و نمی شود

احمد قنبریان قائم مقام و سخنگوی دفتر هیأت نظارت و بازرسی شورای نگهبان در گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سؤال که بر اساس اظهارات واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امکان دارد که علت برخی رد صلاحیت‌ها حمایت از “برجام” یا طرفداری از دولت باشد، اظهار کرد: ما در استان گیلان کسی را به واسطه حمایت از “برجام” رد نکرده ایم‌ و نمی شود.

وی افزود: قطعا چنین موضوعی در گیلان نیست و نه در کشور، تا جایی که من میدانم رد صلاحیت ها به “برجام” ارتباطی ندارد.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات گیلان با بیان اینکه این ها بر اساس ظن و گمان های خود اعلام کرده اند، گفت: اگر مدارک و مستندات رد صلاحیت خود را بخواهند باید به شورای نگهبان مراجعه کنند‌.

قنبریان تصریح کرد: همه ی این ها که رد صلاحیت شده اند به نوعی مدارک و سندی که بخواهند در مراجعه با شورای نگهبان به آن ها اعلام شده و می توانند از تهران پیگیری کنند.

 

گفتنی است؛ “محمود واعظی” رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگویی به خبرنگاران گفته بود: «در ردصلاحیت کاندیداها یک مواردی مطرح شده که مسئله تفکر و اندیشه است، اندیشه ای که الان حضور دارد و مردم به آن ۲۴میلیون رأی داده اند، مثلا به برخی گفته اند شما از برجام حمایت کرده اید! یا از دولت طرفداری کردید! برجام چیزی نیست که کسی از آن حمایت کند الان بشود نقطه ضعفی برای رد صلاحیت اش!

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد آیا برای این اظهارات تان مستندات دارید؟! می گوید: بله هست. شما از یکی از این ها مثلا از نماینده رشت مصاحبه بگیرید. من البته با خود ایشان صحبت نکرده ام اما شنیده ام!» (اینجا بخوانید)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه