زانو زدن چالش سطل آب مقابل جنبش سطل خاک + فیلم

مردم دنیا بر خلاف افراد مشهور ثابت کردند هوشیار تر از آن هستند که با یک سطل آب یخ به بهانه یک بیماری عصبی فریب بخورند و جنایات بشری را به این سادگی از یاد نخواهند برد.

زانو زدن چالش سطل آب مقابل جنبش سطل خاک + فیلم
در زمانی که سطل آب یخ به بهانه حمایت از بیماران عصبی ALS به چالش تبدیل شد و موجی را به راه انداخت تا خون های کودکان غزه و حملات تروریستی داعش و دیگر جنایات آمریکا و اسرائیل را بشوید، جنبش سطل خاک به راه افتاد و به مقابله با این بیراهه فرهنگی ایستاد.
1263

 متاسفانه در کشور ما نیز کمپین سطل آب یخ، خیلی سریع رواج پیدا کرد و به خودنمایی برخی فوتبالیست ها و بازیگران مرد و از همه بدتر به جولانگاه بدحجابی بازیگران سینمای ایران تبدیل شد. غافل از آنکه وقتی افراد مشهور دست به چنین کاری بزنند توجه عموم را به خود جلب می کنند و این مسئله به اصلی ترین موضوع در حال حاضر تبدیل می شود تا دیگر نه از کودکان غزه و جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی خبری باشد و نه از بریدن سر شیعیان در عراق و جنایات تروریست های دست پرورده آمریکا و اسرائیل.

 اما مردم دنیا بر خلاف افراد مشهور ثابت کردند هوشیار تر از آن هستند که با یک سطل آب یخ به بهانه یک بیماری عصبی فریب بخورند و جنایات بشری را به این سادگی از یاد نخواهند برد.

 در مقابل چالش سطل آب یخ ، جنبش سطل خاک به راه افتاد تا یادآور مظلومیت کودکان غزه و جنایات اسرائیل کودک کش باشد.

 جنبش سطل خاک ابتدا با عکس یک کودک شروع شد که در ویرانه های غزه در حال خالی کردن سطل خاک بر روی سر خود بود.

 سپس بازتاب خبری آن وجدان های انسان دوستان دنیا را بیدار کرد تا جایی که این بار در مقابل کاخ سفید خود را نشان می دهد تا به بازی چالش سطل آب یخ پایان دهد.

 فیلم زیر تصاویر جنبش سطل خاک در مقابل کاخ سفید را نمایش می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه