ملائکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش شد

با حضور مسئولین گیلانی و شهرستان تالش، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تالش معارفه شد.

ملائکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و مسئولین شهرستان تالش، حسن ملائکی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی تالش معارفه شد.

845
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش، با تقدیر از حجت الاسلام عباس صباحی به عنوان رئیس قبلی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: یاوران واقعی و مقتدر دین اسلام در بین ما ایرانیان بوده است و این افتخار ماست و امروز هم برای این جمع شده ایم که مجموعه ای مانند تبلیغات اسلامی می خواهد این سنگر را تقویت کند.
وی با اشاره به اینکه عده ای در جهان اسلام با ظاهر فریبنده می خواهند ریشه اسلام را نابود کنند، گفت: می بینید اکنون در سوریه چه بلایی بر سر مردم این کشور می آورند و با نام های متفاوت و ظاهری فریبنده ولی برگرفته از افکار ضد اسلامی، خون برادران ما را در کشورهای مسلمان می ریزند.
امام جمعه اهل سنت تالش به درایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به عنوان اصلی ترین دلیل وجود امنیت در کشور پرداخت و تاکید کرد: در این مقطع زمانی یکی از افتخارات ملت ایران این است که در راس این هرم یک مجتهد توانا و حکیم فرزانه داریم و فرمایشاتش هدایت گر این جامعه بزرگ است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن قدردانی از زحمات ۱۲ ساله حاج آقا صباحی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش، اظهار کرد: در جهان اسلام امروزه کسانی پیدا شدند که اسلام را مستمسک قرار دادند و ما هم برای اینکه بتواینم حق را از باطل تشخیص دهیم لازمه اش، دشمن شناسی و بصیرت است.
وی به وجود وحدت بین ملت ایران اشاره نمود و خاطر نشان کرد: اگر به کشور فلسطین نگاهی کنیم، چند درصد مردم آن اهل تشیع هستند ولی ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام قد از آرمان های قدس شریف دفاع کرده است.
حجت اسلام و المسلمین عباس صباحی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی تالش که به مدت ۱۲ سال مسئولیت این سمت را بر عهده داشت بزودی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لاهیجان معارفه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه