بیمارستان یا نمایشگاه خوش رویان ؟!/ نشر بدحجابی در تنها بیمارستان بین الملی گیلان

آیا بیمارستانی که متبرک به نام حضرت قائم (عج) است باید چنین وصفی داشته باشد؟

بیمارستان یا نمایشگاه خوش رویان ؟!/ نشر بدحجابی در تنها بیمارستان بین الملی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، دیروز برای عیادت یکی از بستگان به بیمارستان بین المللی حضرت قائم (عج) رشت رفتم.

همه چیز بسیار مرتب و خوب بود.

یک بیمارستان بسیار شیک و ظاهرا مدرن که با بسیاری از بیمارستانهای داخل کشور متفاوت است.

index

در جاهای مختلف بیمارستان از مراجعه کنندگان خواسته شده است حجاب اسلامی را رعایت کنند.

اما جالب است که بدانید من حدود ۳۰ پرستار، خدماتی و دیگر خدمه زن بیمارستان را دیدم اما هیچ کدام ملبس به لباس اسلامی نبودند.

لباس های تنگ چسبان و صورت های آرایش کرده!

احساس کردم بیمارستان احتمالا آرایشگاهی دارد که کارکنان موظف هستند قبل از ورود به کار در آن خود را آرایش نمایند.

و باز احساس کردم که دستور العملی وجود دارد مبنی بر اینکه تمام کارکنان زن موظف به پوشیدن لباس های تنگ چسبان و تحریک کننده باشند.

چه می دانم! نمی شود که جلوی احساسات زنانه من را گرفت! اینها تنها احساسات من بود نه اینکه حتما در واقعیت وجود داشته باشد.

خدماتی های بیمارستان هم لباس های صورتی تنگ و چسبان پوشیده بودند و یکی از کارکنان بیمارستان که در حال خدمت رسانی به یکی از بیماران بود و مقنعه اش مرتب به روی شانه هایش می افتاد و پس از چند ثانیه مقداری از موهایش را با آن می پوشاند.

باز هم احساسم می گفت نکند بیمارستان ها نیز امروز برای جذب مشتری اقدام به استخدام کارکنان زن (احتمالا زیبا رو) می کنند مانند همه آنچه که در کشور ما نه بلکه در  دیگر کشورها اتفاق می افتد!

و سرانجام این سوال به ذهنم خطور کرد که آیا اینجا بیمارستان است یا نمایشگاه آرایشهای زنانه؟!

آیا بیمارستانی که متبرک به نام حضرت قائم (عج) است باید چنین وصفی داشته باشد؟

قرار دادن تابلوهایی مبنی بر رعایت حجاب و عدم رعایت آن توسط کارکنان یک بیمارستان به چه معناست؟

احساسم دوباره می گوید آنها شاید حجاب را مسخره کرده اند! البته شاید!

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هادی
جالب اینجاست که خود رییس بیمارستان خانم دکتر محجبه و با شخصیتی است ولی از پرسنل غافل شده اند.پرسنلی که بیشتر فکر ظاهر و بر و روی خود باشند،خدمات رسانی آنها ضعیف می شود.مثل فوتبایستهایی که بیشتر به فکر تیپ و قیافه اند تا بازی با کیفیت.
علی
باسلام مسئله از این ظواهر فاجعه آمیزتر است. کسانی که برای زایمان به این بیمارستان مراجعه می کنند اگر بیشتر از یک فرزند داشته باشتند مورد تمسخر کادر و متخصصین این بیمارستان قرار می گیرند که آفرین شما حرف رهبر رو گوش دادید .
میثم از تالش
جالب اینجاست که یکی از بستگان ما هم برای استخدام به آن بیمارستان مراجعه کرده بود که یکی از شروط استخدام پوشیدن لباس تنگ و آرایش کردن بود. دوست عزیز در اون تابلوها برای ما که مراجعه میکنیم نوشته حفظ حجاب اسلامی کنیم نه برای کارمندان محترم بیمارستان!!!!!!!!
ناشناس در پاسخ به میثم از تالش
حالا چندتا عکس هم ازشون میذاشتیدماببینیم راسته یا دروغ؟
بی گناه
سلام اینطور هم که دوستان میگن نیست !! البته مواردی برای تذکر لسانی و امر به اصلاح می توان لحاظ کرد ، اما بکاربردن این الفاظ در خصوص این بیمارستان هم صحیح نیست ....اخلاقی نیست که به ناموس مردم الفاظ نمایشگاه خوبرویان بکار ببریم ... در مورد ناموس خودمون باشه چه به ما میگذره ؟؟
pooya
سلام یکی از دلایل مهم عقب ماندگی گیلان توجه به ظاهر مسایل هست . آیا در این شرایط فاجعه بیکاری ایجاد اشتغال پایدار مهمتر است یا آرایش کردن یا نکردن پرسنل؟ خوبه یه سری به بیمارستانهای خصوصی تهران بزنید بعد مقایسه بفرمایید من به سهم خودم از سرمایه گذاران این بیمارستان تشکر میکنم که هم در استان ایجاد اشتغال کرده اند و هم موجب ارز آوری برای کشور ما شده اند
س
من قرار بود تو این بیمارستان زایمان بشم ولی با این وصفی که شنیدم پشیمون شدم میترسم موقع زایمان آینه بدست و رژ بدست پرسنلشون مشغول تزیین خودشون باشن از ما غافل بشن واقعا تمرکزشون پایین نمیاد؟؟ بعئش این خارجیا چرا مثل اینا با آرایش کردن تو محیط بیمارستان بفکر تبلیغ و جذب مشتری نیستن؟ حالا اونا هم که اعتقادات ما را ندارن ولی مرتب و ساده پوش و تمیز هستن نه نیم کیلو مواد آرایشی بچسبونن به صورت.... واقعا آرایش کردن پرسنل نشانه پیشرفت و مدرن بودن هست؟؟ بنظر من چیزی که یک زن باردار رو هنگام زایمان آروم میکنه حتی زنی که خودش هم زیاد اهل رعایت نباشهه چهره مومن و نورانی یک پرستار مومن هست نه یک صورتک خودشیفته
پارسا
آره، حق دارین، حق با شماست، واقعا اصول از بین رفته، باید فرهنگ سازی به سمتی بشه که مردم فکر نکنن خدمات خوب و مناسب یعنی جذبه جنسی، من خودم در دوره ای که دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری بودم با یکی از کارکنان بیمارستان آشنا شدم که وقتی بیشتر بررسی کردم دیدم حتی تو زندگی شخصیش هم دچار انحراف شده، یعنی عکسای پروفایلش بی عفتی توش موج میزد. خلاصه ازش خواستم که عکساشو برداره ولی ورنداشت، منم بی خیالش شدم و گفتم این زن زندگی نیست .
در حاشیه