اصولگرایان نخواهند گذاشت حامیان فتنه کلید استان را بدست بگیرند

اشکوری گفت: برای مدیریت عالی استان بعضا” کسانی را نام می برند که حامی جریان فتنه بودند و به حمایت از این جریان سخنرانی کرده اند. امیدوارم این دروغ باشد و گرنه اصولگرایان مهر سکوت را خواهند شکست و نخواهند گذاشت حامیان فتنه کلید استان را بدست بگیرند.

اصولگرایان نخواهند گذاشت حامیان فتنه کلید استان را بدست بگیرند

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از احرارگیل، حجت الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری در مراسم شهدای بخش ضیابر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ یادو خاطره ی شهدای دوران دفاع مقدس بویژه ۸۰۰۰شهید استان گیلان اظهارداشت: شهدا نورهدایت جامعه بسوی حق تعالی هستند که اگرمورد توجه شایسته قرارگیرند جامعه  از آفات نجات می یابد.

 وی دربخش دیگرسخنان خوددرارتباط با مسائل روز افزود:در ولایتمداری رئیس جمهور محترم شکی نیست وی کسی است که قبل از انقلاب در آن شرایط حساس که بردن نام امام ممنوع بود در مسجد ارک تهران که بنده نیز حضور داشتم برای اولین بار نام رهبر کبیر انقلاب را بعنوان امام خمینی  (ره) مطرح کرد.

اشکوری افزود:  آقای روحانی همیشه شخصیتی منصف و معتدل بود و مردم هم به جریان اعتدال رای دادند ولی متاسفانه جریانی که در گذشته شعار حکومت سکولار میدادند، از طرح سازش با آمریکا حمایت میکردند و در زمان اصلاحات ارزشها و مقدسات و باورهای دینی مردم حتی قرآن،  رسالت و امامت را زیر سوال بردند امروز صحنه گردان جریان اعتدال شده اند و سعی دارند جریان اعتدال را مصادره و کلید آن را بدست بگیرند و باید بگویم در انتخاب مدیران تا حدی موفق بوده اند.

رئیس شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان سپس با اعلام خطر حق گریزان عافیت طلب به نقد از جریان اصولگرایی پرداخت و تصریح کرد: اصولگرایی و ولایتمداری نیز تنها شعار نیست بلکه باید در عمل ثابت گردد وی افزود مگر مجلس ما شعار اصولگرایی نمی دهد و اکثریت نمایندگان مجلس مگر با شعار اصولگرایی به مجلس را نیافتند چه شد افرادی که برای نمایندگی مجلس و یا شورای شهر  تهران رد صلاحیت شده بودند و بعضیها از جریان فتنه حمایت کرده بودند برای وزارت تایید و رای اعتماد گرفتند؟ آیا این است معنای اصولگرایی؟!

حجت الاسلام اشکوری بیان داشت : متاسفانه برای مدیریت عالی استان نیز بعضا” کسانی را نام می برند که حامی جریان فتنه بودند و به حمایت از این جریان سخنرانی کرده اند .البته  امیدوارم این دروغ و شایعه باشد وگرنه اصولگرایان مهر سکوت را خواهند شکست و نخواهند گذاشت حامیان فتنه کلید استان را بدست بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه