به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی درشهرستان فومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس،گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۲ پروژه عمرانی در شهرستان شفت و ۴۸ پروژه عمرانی در شهرستان فومن استان گیلان افتتاح خواهد شد.

به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی درشهرستان فومن

به گزارش ۸دی نیوز، ناصر عاشوری قلعه رودخانی درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،با اعلام اسامی پروژه های عمرانی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان فومن و شفت افتتاح می شود،گفت: مقررشده که به مناسب هفته دولت حدود ۴۲ پروژه عمرانی در بخش خصوصی و دولتی در شهرستان شفت استان گیلان افتتاح شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:مجموعه این پروژه های عمرانی عبارت است از دو واحد صنعتی،یک واحدمرغداری،آسفالت ۶ راه روستایی،ساخت ۶ پل روستایی، گازرسانی به سه روستا که به منظور تکمیل و بهره برداری این پروژه ها حدود ۶۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی و تسهیلات هزینه شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت: مقررشده که به مناسب هفته دولت حدود ۴۸ پروژه عمرانی از جمله گازرسانی به دو روستا و آسفالت چهار روستا در شهرستان فومن افتتاح شود.

هزینه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی ۴۸ پروژه درفومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:مجموعه اعتباری که برای تکمیل و راه اندازی این ۴۸ پروژه عمرانی در شهرستان فومن هزینه شده حدود ۳۵ میلیارد تومان است که بیشتر این میزان اعتبار از سوی بخش دولتی تأمین شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت: همچنین مقرر شده که به مناسبت هفته دولت یک واحد دامداری در شهرستان فومن افتتاح شود که اعتبار تکمیل این پروژه از سوی بخش خصوصی تأمین شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افتتاح ۱۸۰واحد مسکونی در شهرستان فومن به مناسبت هفته دولت،تصریح کرد: اعتبار بهره برداری از این ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرستان فومن ازسوی تسهیلات بانکی تأمین شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:امیدواریم برای دهه فجر امسال هم  پروژه هایی برای افتتاح و بهره برداری در شهرستان فومن و شفت داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه