اعضای هیات رییسه شورای اسلامی رضوانشهر تعیین شدند

در راستای تعیین اعضای هیأت رئیسه شورای رضوانشهر، احمدرضا پورمختار رییس شورای اسلامی رضوانشهر شد.

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی رضوانشهر تعیین شدند

غلامرضا گیل چالانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز گفت: در راستای تعیین اعضای هیأت رئیسه شورای رضوانشهر، احمدرضا پورمختار رییس شورای اسلامی رضوانشهر شد.

وی افزود: در ادامه این انتخابات؛ جهانبخش گلرخ بعنوان نایب رییس شورا، غلامرضا گیل چالانی بعنوان خزانه دار شورا، آزاده یاری بعنوان سخنگو و محراب حمیدی بعنوان منشی شورا انتخاب شدند.

غلامرضا گیل چائی ایجاد فضای مناسب برای استفاده از نظرات شهروندان در توسعه شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود : استفاده از نظر کارشناسان و صاحبنظران در شورا می تواند بسیار راهگشا باشد .

خزانه دار شورای اسلامی رضوانشهر با تاکید بر اینکه شورای اسلامی رضوانشهر همه ی مردم را در اداره ی شهر دخیل می داند ، گفت : برنامه هایی که شورای اسلامی رضوانشهر مد نظر دارد ، بعد از اولویت بندی به اطلاع مردم می رسد .

گیل چالانی ضمن قدردانی از حمیدی ، رییس شورای سابق رضوانشهر خاطر نشان کرد : ایشان یک سال به عنوان رییس شورای اسلامی رضوانشهر ، زحمات بسیاری را کشیده اند .

وی افزود : بعد از تاریخ ۱۲ شهریور ماه امسال جلسه فوق العاده ای برگزار می شود و روسای کمیسیون ها تعیین و به مردم اطلاع رسانی می شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
خدارو شکر بعداز چند سال ریاست شورا از جناج دوم خرداد گرفته شد
در حاشیه