سه هزار جلد کتاب به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء شد

به مناسبت دهه کرامت، سه هزار جلد کتاب به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء شد.به مناسبت دهه کرامت؛ سه هزار جلد کتاب به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء شد

سه هزار جلد کتاب به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان، آیین اهدای کتاب به اتباع جمهوری آذربایجان صبح امروز(۸ شهریور) با حضور امام جمعه، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان محلی به اتباع جمهوری آذربایجان در محل پایانه مسافربری گمرک آستارا برگزار شد.

Booooks_Stock-7

در این آیین امام جمعه، نمانیده مردم در خانه ملت، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از مسئولان محلی چند جلد کتاب را به طور نمادین به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء کردند.

مراسم اهدای کتاب به اتباع آذری با استقبال خوب مردان و زنان جمهوری آذربایجان مواجه شد، بطوریکه این اتباع خارجی به خاطر این حرکت و اقدامشایسته و فرهنگی از مسئولان حاضر در سالن مسافربری گمرک تقدیر و تشکر میکردند.

این کتاب ها از سوی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا و مجمع جهانی اهل بیت(علیه السلام) به اتباع جمهوری آذربایجان اهداء شد.

آشنایی با اماکن مذهبی، اصول دین( توحید، معاد، نبوت، امامت و عدل)، آداب و اخلاق و احکام  شرعی موضوعات این کتاب های اهدایی به اتباع جمهوری آذربایجان را شامل می‌شود.

گفتنی است، کتاب‌های اهدایی به اتباع  جمهوری آذربایجان به زبان آذری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه