برخی از نمایندگان اهل تنه زدن هستند / بعضی ها عدالت را کلمه می دانند، اما ما باور داریم

نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی از همکاران خود در استان، گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان به جای هم افزایی، به دیگر همکاران خود تنه می زنند.

برخی از نمایندگان اهل تنه زدن هستند / بعضی ها عدالت را کلمه می دانند، اما ما باور داریم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، ایرج ندیمی در حاشیه افتتاح تفرجگاه بهزیستی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ما علاقه داریم که در سالهای آتی بیشتر این جمع ها را مردم تشکیل دهند افزود: بعضی ها فرض را بر این می گذارند مردمی که جان و مال خود را دارند در این گونه جمع ها دعوت نمی شوند.

ایرج ندیمی با بیان اینکه بنده از مجلس ششم که در کارگروه و کمیسیون مشترک بهزیستی بودم،اعتقاد داشتم اگر کشور سه خدمت را عمومی کند این همه گرفتاری های اجتماعی ندارد افزود:خدمات حمایتی،امدادی و بیمه ای باید عمومی شود تا همه بتوانند از این خدمت بهره مند شوند و خیلی از نگرانی های مردم کم می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تایید فرمودند کاری را که مجلس شورای اسلامی انجام داد افزود:مجلس قبول کرد یک درصد مالیات بر ارزش افزوده را زیاد کند و در حوزه سلامت خرج کنند و علاوه اینکه در مسایل مربوط به تثبیت سهم سلامت در یارانه کاری کنند که مریض کمتر پول خرج کند و این کار الان در حال انجام است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به اینکه در همین رابطه نسبت به بهادار کردن دفترچه بیمه اقدام کردیم افزود:یکی از عوامل فقر بیماری است ،که با حل شدن این مسئله ، مسائل دیگر نیز به نوبه ی خود حل می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دلایل مشکلات کشور ما همین است که یک نفر کار می کند وبقیه می خورند افزود:اگر به جای یک فرد مولد چندین فرد در خانواده کار کنند،نتیجه اش فشار ،گرفتاری ،چند شغلی و نرسیدن به مسائل تربیتی می شود.

ندیمی افزود: ما باید سعی کنیم که در جامعه هشتاد میلیونی ایران که چند میلیون نفر کار کنند و بقیه می خورند ، این سیکل را عوض کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی از نمایندگان اهل تنه زدن هم هستند افزود:یکی از نمایندگان رشت ، جلوی وزیر را گرفت که شما چرا دارید به فلان شهر کمک می کنید،این چیز عجیبی است و باید به او گفت ،برادر تو کار خودت را انجام بده ما که مزاحم کار تو نیستیم.

وی افزود:همان آدم موقع تقسیم بودجه  مناطق محروم می گفت همه این بودجه را به رشت بدهید ؛ما گفتیم سهم تالش و شفت بیشتر است که باید به آنان تعلق گیرد و نباید حق آنها را خورد.

وی در همین رابطه گفت: چون بعضی ها عدالت را کلمه می دانند ولی ما باور داریم؛ بعضی ها عدالت را کلمه می دانند ولی ما اعتقاد می دانیم؛بعضی ها عدالت را برای سخنرانی استفاده می کنند ولی ما در زندگی مان بکار می بندیم.

ندیمی با بیان اینکه همین که ما سعی می کنیم از منابع ملی ،بدون ایجاد مزاحمت برای شهرستان ها استفاده کنیم و فشار به دیگر شهرها نمی آوریم گفت:ما سعی می کنیم از قندان آنان قند برداریم بلکه از تهران قند برای شهرستان می آوریم، و فشار را به مردم و استان نمی آوریم.

ایرج ندیمی با اشاره به اینکه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به زودی باید به لاهیجان و سیاهکل بیاید افزود: باید کاری کنیم که بتوانیم از وی پول بگیریم و باید به آینده فکر کرد.

وی خطاب به روسای ادارات با بیان اینکه باید این پروژه تبدیل به پروژه ای بزرگ شود و قدم بلند تری برداشت افزود: باید این پروژه در سه فاز باهم اجرا شود چون من مثل شما نمی توانم خودم را کوچولو کنم و سعی می کنم مسائل را بازتر ببینم چون حداقل من حداکثر شما می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه