نخستین گروه خودروهای سواری‌ پلاک عمومی روستایی در گیلان راه اندازی شد

نخستین گروه خودروهای سواری‌ پلاک عمومی روستایی گیلان در دهستان آلیان فومن راه‌اندازی شد.

نخستین گروه خودروهای سواری‌ پلاک عمومی روستایی در گیلان راه اندازی شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم ؛ رئیس حمل و نقل پایانه‌های غرب گیلان با اشاره به اینکه نخستین دفتر حمل و نقل سواری‌های پلاک عمومی روستایی گیلان در دهستان آلیان فومن راه اندازی شده اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان و برای ۱۰۰ نفر راننده در ۱۷ روستای بخش دهستان آلیان فومن اجرایی شد که تعداد این رانندگان در کشور ۱۰۰۰ راننده با سهمیه سوخت است.

1393060816081186535158141

سید مرتضی عظیمی با بیان اینکه مسافت الیان تا فومن حدود ۲۰ کیلومتر است، افزود: کرایه نفری ۲۰۰۰ تومان تا شهر فومن است، این ماشین‌ها همه به رنگ سفید و در سراسر کشور با بقل نویسی حمل و نقل روستایی است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه از کمیته امداد و صندوق مهر رضا بوده و مبداء سرویس دهی از روستاهای آلیان شامل زیده، خشکونودهان، سیاهرود، لولمان و دیگر روستاهای بزرگ و در مسیر عبور تا فومن است.

رئیس حمل و نقل پایانه‌های غرب گیلان با بیان اینکه دولت تصمیم دارد تمام ماشین‌های حمل و نقل روستایی را تحت پوشش سازمان حمل و نقل پایانه کشور قرار دهد، گفت: افتخار فومن است که نخستین گروه ماشین‌های حمل و نقل روستایی در فومن و در دهستان آلیان افتتاح می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه