دولت، رهبری را ستون نظام می داند

معاون اجرایی رئیس جمهور وحدت و همکاری بین قوا و التزام عملی به قانون را از اصول فعالیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: تبعیت از سیاستهای کلی نظام که منبعث از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تکلیف همه مسئولان است و دولت، رهبری را ستون نظام می داند.

دولت، رهبری را ستون نظام می داند

به گزارش ۸دی نیوز، معاون اجرایی رئیس جمهور وحدت و همکاری بین قوا و التزام عملی به قانون را از اصول فعالیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: تبعیت از سیاستهای کلی نظام که منبعث از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تکلیف همه مسئولان است و دولت، رهبری را ستون نظام می داند.

محمد شریعتمداری درمراسم گرامیداشت شهیدان رجایی وباهنر و هفته دولت در مصلی امام خمینی رشت با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهیدان رجایی وباهنر برای همه دولتمردان یک تکلیف است، بیان کرد: آنان با تلاش در خوری که داشتند با مدیریتی که مقام معظم رهبری ازآن به مدیریت جهادی نام می برند، یاد ومقامشان در تاریخ ملت ایران جاودانه است.

وی با بیان اینکه همه دولتی ها برای تحقق برنامه هایی که در انتخابات مطرح شد، با سختی هایی مواجه هستند، افزود: به جز با همدلی نمی توانیم این مسیر را طی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام اینکه مردم در انتخابات شناخت دقیق وعمیق خود را از شرایط کشور به رخ جهانیان کشاندند، گفت: دولت تدبیر و امید با خرد و عقلانیت کار خود را در مذاکرات هسته ای آغاز کرد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه بدون عقب نشینی از منافع ملی وسپردن امور به نفع طرف مقابل مذاکرات، بخشی از منابع بلوکه شده ایران به کشور بازگردانده شد، تصریح کرد: خروج از محدودیت در امور حمل ونقل دریایی کشور و فروش محصولات پتروشیمی و صنعت خودروسازی کشور که متوقف شده بود از کارهایی است که توسط دولت انجام شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور امکان تبادل با بازارهای جهانی برای صنعت خود روسازی کشور را فراهم دانست وافزود: از بین رفتن محدودیت ها در صنایع کشور، موجب شد، جو روانی مثبت در بازار کسب وکار به وجود آید.

شریعتمداری با تاکید براینکه نرخ تورم نقطه به نقطه از۴۵ درصد به ۱۴.۶ درصد کاهش پیداکرده است، گفت:در مدت یکسال توانستیم نرخ تورم ۱۲ ماهه را از۴۵ درصد به ۲۳درصد برسانیم و تا پایان سال به خواست خدا، نرخ رشد منفی اقتصادی ورکود تورمی را ازبین می بریم.

وی ایجاد یکپارچگی بین صفوف ملت ایران را از اصول فعالیت دولت دانست وافزود: گروه های سیاسی امکان انتخاب بهترین حرف از بین حرف های مختلف سیاسی را برای مردم فراهم می کنند که این برای کشورمان برکت است اما اختلاف برسر اصول زیبنده ما نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور وحدت و همکاری بین قوا و التزام عملی به قانون را از دیگراصول فعالیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: تبعیت از سیاستهای کلی نظام که منبعث از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تکلیف همه مسئولان است و دولت، رهبری را ستون نظام می داند.

شریعتمداری با اشاره به دیدار دولت با مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند ایجادآرامش در جامعه از گام های موثر دولت است و براین آرامش تاکید داشتند.

وی خواستار حفظ آرامش از سوی همه علما، اندیشمندان، خطبا و کسانی که تریبونی را دردست دارند، شد وافزود: همه گروههای سیاسی و اندیشمندان کشور را به آرامش دعوت می کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید براینکه تولید برخی از محصولات کشاورزی به دلیل راهبردی بودن و نقش موثر در امنیت غذایی کشور مورد توجه دولت است، گفت: جلوگیری از واردات برنج و تعیین قیمت تضمینی برای برنج از اقدامات دولت برای حمایت از این بخش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه