سردار حزنی در مراسم شکرگزاری برداشت برنج دررشت:

نزدیک به ۱۲هزار مأموریت و پروژه سپاه قدس در گیلان اجرا شد

مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی گفت: در هرجایی از استان عملکرد و پروژه های سپاه قدس گیلان، بسیج سازندگی، نیروی دریایی و…مشهود است.

نزدیک به ۱۲هزار مأموریت و پروژه سپاه قدس در گیلان اجرا شد

به گزارش ۸دی، سردار سید ضیاالدین حزنی مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی ظهر امروز در مراسم شکرگزاری برداشت برنج در سالن اجتماعات ناجا رشت، با بیان اینکه عقب ماندگی ها در کشاورزی زیاد است اظهار کرد: قرارگاه مرکزی سپاه پاسداران اعلام آمادگی میکند که در هرطرح، کاری و جایی مانند طرح بسیج همگام با کشاورز که میتوان مردم را به راحتی خوشحال، امیدوار کرد و منجر به اشتغالزایی شود حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سپاه علاوه بر امنیت کشور در منطقه در بحث عمران، ساخت و ساز و حتی کشاورزی در کنار مردم است افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها نیروی نظامی در دنیا است که علاوه بر بخش نظامی و امنیتی در تمام امور در کنار مردم قرار گرفته است‌.

مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی با اشاره به حدود ۱۱هزار و ۷۹۵ماموریت و پروژه با اعتباری بالغ بر۱۴۰میلیاردو ۱۶۰میلیون تومان در گیلان گفت: در هرجایی ازاستان گیلان عملکرد و پروژه های سپاه قدس گیلان، بسیج سازندگی، نیروی دریایی و…مشهود است.

سردار حزنی با اشاره به حمله هوایی ایران به پایگاه نظامی امریکا خاطرنشان کرد: اگر بازهم آمریکا یا اسرائیل حرکت اضافه ای کند پاسخی کوبنده تر از حمله هوایی اخیر انجام میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه