۵۰۰۰ متر از جنگل های ماکلوان در آتش سوخت+تصاویر

آتش سوزی جنگل های ماکلوان پس از ساعت ها تلاش خاموش شد.

به گزارش ۸دی نیوز، آتش سوزی جنگل های ماکلوان که از ساعت ۴ روز پنجشنبه آغاز شده بود پس از ساعت ها تلاش خاموش شد.

 شهردار ماکلوان در گفتگو با بهجت نیوز با اعلام این خبر گفت: آتش سوزی در جنگل های این منطقه از ساعت ۴ عصر روز پنجشنبه شروع و به مدت ۶ ساعت یعنی تا یازده شب ادامه داشت.

محمدعلی صادقی شهردار ماکلوان در رابطه با صعب العبور مسیر این منطقه گفت : وضعیت در آنجا به شکلی بود که ماشین های آتش نشانی نمیتوانستند وارد شوند تا به اطفاء حریق بپردازند و به همین سبب ۵۰۰۰ متر از جنگل های این منطقه در آتش سوخت.

وی ادامه داد : پرسنل شهرداری از ساعات اولیه در این منطقه حضور یافتند که پس از ساعاتی تعدادی از نیروهای اداره منابع طبیعی به ما ملحق شدند.

صادقی در پایان گفت : با توجه به اینکه ۵۰۰ هکتار جنگل در حوالی این منطقه آتش سوزی واقع شده بود اگر جلوی این آتش سوزی گرفته نمیشد وسعت این حادثه بسیار بیشتر میشد.

قابل ذکر است سال پیش شهردار ماکلوان چندی پس از احداث شهرداری این شهر ، نسبت به این مسئله هشدار داده بود که با توجه به وجود جنگل های فراوان در این شهر، ایستگاه آتش نشانی یک نیاز مبرم برای این منطقه است.

با توجه به زیبایی های بی نظیر جنگل های ماکلوان و پیشگیری از هرگونه تکرار حوادث ناگوار از مسئولین خواهشمندیم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع رسیدگی کنند.

IMG-20140829-WA0014IMG-20140829-WA0011 IMG-20140829-WA0012 IMG-20140829-WA0013

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه