تهیه کننده سینما در گفتگو با 8دی:

شأن هنرمندان و فعالان فرهنگی بالاتر از آن است که دست خوش مسائل سیاسی شوند

نویسنده و تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه استفاده ابزاری و سیاسی از این جایگاه با شأن هنرمندان فاصله دارد، گفت: نباید نگران این اتفاقات باشیم چون به نظر می آید بعضی ها این ظرفیت را ندارند که در شرایط دشوار درک لازم را داشته باشند و با منافع ملی همراه باشند.

شأن هنرمندان و فعالان فرهنگی بالاتر از آن است که دست خوش مسائل سیاسی شوند

ابراهیم اصغری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با تصمیم برخی افراد مبنی بر عدم شرکت در  جشنواره فجر، اظهار کرد: اصطلاحاتی مانند تحریم جشنواره فجر کار پسندیده ای نیست و با مصالح ملی و روحیات مدعیان امور فرهنگی مغایرت دارد.

وی با تأکید بر اینکه شأن فعالان حوزه فرهنگی بالاتر از این است که دست خوش مسایل سیاسی و این قبیل اقدامات شوند، گفت: این افراد با سرمایه های کشور و به پشتیبانی مردم و دستگاه های فرهنگی کشور کار کرده اند.

تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه استفاده ابزاری و سیاسی از این جایگاه با شأن هنرمندان فاصله دارد، اضافه کرد: نباید نگران این اتفاقات باشیم چون به نظر می آید بعضی ها این ظرفیت را ندارند که در شرایط دشوار درک لازم را داشته باشند و با منافع ملی همراه باشند.

تهیه کننده فیلم “قرارمون پارک شهر” با بیان اینکه این افراد با چنین اقداماتی مشکلات فرهنگی شخصی خود را برملا می کنند، تصریح کرد: هنرمندان زیادی داریم که در راستای منافع ملی کشور بتوانند به دور از هیجان زدگی به کارشان ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان مشکلات کشور را باید بیان کنند، افزود: هنرمندان باید از طریق آثارشان مشکلات مردم را مطرح کنند.

اصغری خاطرنشان کرد: در این سیلِ همراهی مردم با منافع ملی کشور چنین رفتارهایی هجمه تبلغاتی است و تأثیر سوئی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه