مدیران محلی مشکل بیکاری را با همکاری مدیران ملی حل کنند / گیلان، استانی صرفا کشاورزی نیست

شریعتمداری: این کم تجربگی بود که گفته می‌شد گیلان استان کشاورزی است و نیازی به صنعت ندارد بلکه باید صنایع در استان به ویژه صنایع وابسته به کشاورزی ایجاد شود.

مدیران محلی مشکل بیکاری را با همکاری مدیران ملی حل کنند / گیلان، استانی صرفا کشاورزی نیست
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز ،محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری درحاشیه افتتاح طرح توسعه لوازم طبی ایران در شر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه این واحد تولیدی  در زمینه تولید انواع سرنگ و سرسوزن پزشکی فعالیت می‌کند، افزود: این واحد تولیدی سالانه  ۴۰۰ میلیون عدد سرنگ شامل ۳۵۰ میلیون از انواع سرنگ، ۴۰ میلیون انسولین و ۱۰ میلیون گاوژ تولید می‌کند.
IMG_6422
وی گفت: ۴۰۰ میلیونعددسرسوزن از تولیدات این واحد تولیدی است و آن چیزی که این واحد را متمایز می‌کند تولید انواع متنوع سرنگ و سرسوزن است.
IMG_6413
معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه طرح توسعه لوازم طبی ایران با سرمایه‌گذاری ۳۴۰ میلیارد ریال،راه اندازی شد تصریح کرد: ظرفیت اشتغال این واحد  در حال حاضر ۲۰۰ نفر است.
IMG_6406
معاون اجرایی رئیس جمهوبا بیان اینکه  اینکه نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید بهبود یافته است، اظهار کرد: مدیرت محلی باید با کمک مدیریت ملی مشکل بیکاری را با توسعه صنایع در استان برطرف کند.
IMG_6395
شریعتمداری با بیان اینکه گیلان ظرفیت خوبی دارد و باید از امکانات آن برای توسعه استان استفاده کرد، افزود: تلاش استاندار گیلان و مدیران اجرایی وضعیت کسب و کار را در استان بهبود داد.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد در استان و کشور ادامه دارد، گفت: امروز امید و نشاط در دل مردم مشاهده می‌شود و مسئولان باید با کمک و همیاری هم سبب رشد هرچه بیشتر را در کشور فراهم کنند.
IMG_6391
شریعتمداری با بیان اینکه اجرای طرح‌های صنعتی باید در استان پیگیری شود، تصریح کرد: این کم تجربگی بود که گفته می‌شد گیلان استان کشاورزی است و نیازی به صنعت ندارد بلکه باید صنایع در استان به ویژه صنایع وابسته به کشاورزی ایجاد شود.

وی اشاره به اینکه  صنایع متناسب با محیط‌زیست ارزش افزوده فوق العاده‌ای برای گیلان فراهم می‌کند، اظهار کرد: مدیرت محلی باید با کمک مدیریت ملی مشکل بیکاری را با توسعه صنایع در استان حل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه