جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی هلال احمر گیلان دارند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به نقش جوانان در فعالیت های جمعیت هلال احمر بیان کرد: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند و می توانند با ورود به عرصه امداد و نجات باعث تقویت این حوزه شوند.

جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی هلال احمر گیلان دارند

به گزارش هشت دی مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای ۱۰۸۰ طرح و برنامه در حوزه جوانان توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال ۹۸ خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان حوزه جوانان را گذرگاه ورودی به جمعیت هلال‌احمر دانست و گفت: حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر توسعه مشارکت جوانان در تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به آنها و تربیت و آموزش جوانان را درانجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه دنبال کرده و با جذب سنین ۶ تا ۲۹ سال ،آنها را برای انجام این ماموریتها در کانونهای مختلف سازماندهی می کند.

جوانان نقش موثری در فعالیت های امدادی و اجتماعی جمعیت هلال احمر گیلان دارند

ولی پور ضمن اشاره به نقش جوانان در فعالیت های جمعیت هلال احمر بیان کرد: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند و می توانند با ورود به عرصه امداد و نجات باعث تقویت این حوزه شده و موجبات خدمت بهتر به مردم را فراهم سازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: یکی از مسائلی که به عنوان امری مهم و اساسی از اعضای فعال انتظار می رود، فراگیری روزآمد آموزه های امدادی و ایجاد نظم و ترتیب در کارها و فعالیت های هلال احمر است که می تواند باعث تسهیل در ارائه خدمت به مردم شود.

 ولی پور با اشاره به تعداد ۵۹۹ کانون فعال جوانان در استان گیلان اذعان داشت: در استان گیلان ۵۹۹ کانون جوانان وجود دارد که اعضای آن در شاخه های جوانان شاخه آزاد، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، روستایی سازماندهی و فعالیت می نمایند.

عضویت بیش از ۱۲هزار نفر در جمعیت هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به تعداد اعضاء جوانان استان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰۹۶ نفر عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان هستند که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

ولی پور با اشاره به سرانه جذب اعضاء جوان در استان گیلان افزود: میزان تحقق سرانه جذب در ماه ۸۷۰ نفر می باشد.

کسب مقام های کشوری توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال ۹۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام های کشوری جوانان هلال احمر استان گیلان، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری جوانان جمعیت هلال احمر گیلان ، مقام اول کشوری در مسابقات پناه گیری و خروج ایمن دختران از سازه آسیب دیده ، کسب مقام سوم در مسابقه حمل با مصدوم، کسب مقام سوم کشوری در مسابقه حمل آب توسط دادرس پسران و کسب مقام هشتم کشوری در مسابقه آتل بندی دختران برای استان افتخار آفرینی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به برنامه ریزی ۱۰۸۰ طرح و برنامه از سوی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: برنامه های توانمندسازی، حفظ و نگهداری اعضاء شامل اردوها، مسابقات، فعالیت های فرهنگی و ورزشی از جمله فعالیت های معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ماهه سال جاری بوده است.

مهدی ولی پور با اشاره به بستر مناسب و ایجاد فرصت جمعیت هلال احمر برای جوانان خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان ارکان اصلی هلال احمر، با آموزش وکسب دانش و مهارت، در فعالیت های گروهی مشارکت نموده که این فرصت را جمعیت هلال احمر با ایجاد بستر مناسب برای آنان فراهم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه