دولت با برنامه ریزی درست کشور را از رکود خارج کند/وحدت جهان اسلام خواب را از چشم دشمنان گرفته است

باید نظارت بر فضای اقتصادی کشور فرصتی برای سودجویان این حوزه فراهم نکند و با استمرار بازرسی فضای سالم و رقابتی را برای سرمایه گذاران ایجاد نماید.

دولت با برنامه ریزی درست کشور را از رکود خارج کند/وحدت جهان اسلام خواب را از چشم دشمنان گرفته است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از دولتمردان خدمات نظام اسلامی را چشمگیر و قابل تقدیر دانست. امیر جانبازی فرملندار شهرستان رودسر به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه از فعالیت یک ساله دولت در شهرستان رودسر گزارشی ارائه کرد.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: اعتدال به عنوان واژه مثبت باید در سبک زندگی جامعه ترویج پیدا کند و با برنامه ریزی درست در همه زمینه ها می توان از اسراف جلوگیری کنیم.

وی در ادامه گفت: کشورهای که مورد هجوم استعمارگران قرار گرفتند در ادامه  تروریست به شیوهای مختلف در آن جامعه پدید آمده است.

دستجردی گفت: تروریست زاییده تفکر استعمار است و درطول تاریخ بعد ورود استعمار گران به منطقه ای برای حفظ آن تروریست را بنیان نموداند.

وی درادامه افزود: استعمار فرهنگی به عنوان اصلی ترین هجوم در هر کشوری  محسوب می شود و باید با آگاهی و آموزش در تهاجم فرهنگی هوشیارانه برخورد کنیم.

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: گام اصلی در ایجاد پیروزی وحدت است و می توان با احیا وحودت بین جهان اسلام استعمار را نابود کنند.

دستجردی گفت:در وضعیت اقتصادی کشور تورم  کنترل شده ولی رکود همچنان در فضای اقتصادی کشور جولان می دهد ونظارت  واستمرار آن بر فضای اقتصادی می تواند رکود را ازبین ببرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه