۶۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از۲۰۰ میلیارد ریال در صومعه‌سرا افتتاح شد

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دولت با شعار آرامش و امید همراه است، گفت: ۶۸ پروژه عمرانی و تولیدی به ارزش ۲۰۰میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.

۶۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از۲۰۰ میلیارد ریال در صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، غلام‌حسین رجبی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه در این شهرستان اظهار کرد: هفته دولت فرصت منتغمی است که کارگزاران و خدمتگزاران این نظام گزارشی از فعالیت‌های خود و دولت را در طول ال به مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم از آغاز تشکیل بر تدبیر و امید پایه گذاری شد، افزود: این دو اصل با هدف تامین مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

IMG_5764

فرماندار صومعه‌سرا گفت: این دولت به دنبال برقراری اندیشه در مدار اعتدال و امید و تدبیر است و از هرگونه تندروی و شتابزدگی پرهیز می‌نماید.

رجبی با بیان اینکه دولت یازدهم نقد پذیر است، تصریح کرد: مسئولیت خطاهای خود را می‌پذیرد و برای دیدگاه مردم ارزش قائل است و خود را لازم به گزارش عملکرد به مردم می‌داند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت یازدهم به عنوان یکی از عملکرد های مثبت دولت خاطرنشان کرد: با تدبیر دولت خدمتگزار تدبیر وامید طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرا گردید که با اجرای این طرح کلیه هزینه های بهداشت ودرمان برای افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند حداکثر بیشتر از ۱۰ درصد نمی‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید کمک حال دولت باشند و اجرای قانون را در دستور کار خود قرار دهند.

رجبی با بیان اینکه در قسمت راهداری، راه‌سازی و مسکن و شهرسازی بیشترین بودجه شهرستان را به خود اختصاص داده، اظهار کرد: در یک سال دولت تدبیرو امید راه و شهرسازی، یازده میلیارد و۷۳۳ میلیون تومان، راهداری ۵ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان و مسکن و شهرسازی ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به خود اختصاص داده و برای پروژه های عمرانی هزینه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت با شعار آرامش و امید همراه است، افزود: ۶۸ پروژه عمرانی و تولیدی به ارزش ۲۰۰میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فرماندار صومعه‌سرا گفت:افتتاح همزمان ۱۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد گوراب زرمیخ، افتتاح یک پروژه عمرانی شهرک صنعتی و افتتاح دو پروژه عمرانی اداره کل حمل و نقل و پایانه و شرکت نفت از جمله پروژه‌های عمرانی این شهرستان در هفته دولت بود.

رجبی تصریح کرد:افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی اداره بهزیستی، افتتاح دو پروژه عمرانی منابغ طبیعی و افتتاح یک پروژه عمرانی بخشداری میرزا کوچک جنگلی از دیگر پروژهای قابل افتتاح در هفته است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پنج پروژه عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی، یک پروژه تولیدی یلات و یک پروژه عمرانی تعاون روستایی، افتتاح سه پروژه عمرانی بخشداری مرکزی از دیگر پروژه ها است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در چهارم شهریور از ۱۰۰ کارمند نمونه شهرستان تجلیل شد، تاکید کرد: ۴ پروژه عمرانی شرکت سهامی آب منطقه‌ای،دو پروژه عمرانی شهرداری، ۱۱ پروژه عمرانی اداره برق، دو پروژه آب و فاضلاب روستایی و یک پروژه میراث فرهنگی در هفته دولت افتتاح شد.

رجبی با بیان اینکه در این هفته ویزیت رایگان از ۱۴۵ نفر از مرم خراط محله این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: افتتاح یک پروژه عمرانی بنیاد مسکن، افتتاح دو پروژه عمرانی شهرداری تولم شهر، افتتاح پنج پروژه عمرانی نوسازی مدارس، افتتاح ۷ پروژه عمرانی اداره راه و شهرسازی را در دستور کار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه