اگر ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهیم افسر رژیم استبدادی در درون کشور خواهیم شد

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت گفت: اگر ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهیم افسر رژیم استبدادی در درون کشور خواهیم شد.

اگر ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهیم افسر رژیم استبدادی در درون کشور خواهیم شد

به گزارش ۸ی نیوز به نقل از آستان خبر، فرماندار آستانه‌اشرفیه در سخنرانی بین نماز این هفته نماز‌جمعه این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هقته دولت انجام شد با بیان اینکه فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) در سایه اطاعت از فرزند زهرای مرضیه(س) امام‌خامنه‌ای فراهم خواهد شد اظهار کرد: دولت‌های مختلف با ذائقه‌های مختلف درصدد خدمت به مردم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

حسین اسماعیلیان کارکرد و رویکرد مطلوب همه دولت‌ها را در سایه اطاعت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: همه دولت‌ها باید در مسیری که ایشان ترسیم نمودند گام بردارند تا دچار گمراهی نشوند و اگر اینطور نباشد مانند گمراهی دولتی در گذشته خواهند گشت که مجبور به فرار با چادر از کشور شد.

اسماعیلیان خاطرنشان کرد: تمام جریان‌های آزادی‌خواه جهانی چشم به ایران دوخته‌اند که چگونه می‌توان در راه خدمت به مردم رضایتمندی شهروندان را تأمین کرد.

وی بزگترین رمز موفقیت نظام اسلامی را تبدیل وحدت نظری به وحدت عملی عنوان کرد و افزود: وقتی مردم ما در مناسبت‌های مختلف ندای رهبر را می‌شنوند با حضور باشکوه خود و صورت یکدست در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه دشمن کوردل با هدف کمرنگ کردن انقلاب اسلامی دست به ترور بزرگان انقلاب می‌زند اظهار کرد: هرگاه مانند هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن درصد از بین بردن نیروهای انقلاب شد خود باعث ایجاد اسطوره در بین مردم گشت.

وی به مذاکرات بین‌المللی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: ما شاهد افتخارآفرینی فرزندان انقلاب در مباحث دیپلماتیک بین‌المللی بودیم و اطمینان داریم در سایه منویات ولی فقیه سنگرهای دشمن را فتح خواهیم کرد.

اسماعیلیان هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل پیروزی بزرگ مردم غزه عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام توانستند در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی که از حمایت کامل استکبار جهانی برخوردار بود به پیروزی دست یابند.

وی پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای آموزه‌های قرآنی عنوان کرد وافزود: انقلاب اسلامی به رهبری یکی از قرآن آموزان عملی توانست انقلابی را رقم زند که با مشروعیت اسلامی نظام طاغوت را سرنگون کند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه به جنایت استکبار جهانی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: به یمن خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین نقطه در تاریخ جهان اسلام است.

وی به تلاش‌های دولت یازدهم برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: دولت با شعار تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌کند و باید بدانید که نمی‌توان تمام کارها را یک‌شبه به اتمام رساند.

اسماعیلیان با تأکید براینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مجریان سیاست‌های دولت باشند بیان کرد: کارگزاران دولت حق تمرد از دستورات دولت را ندارند ولی انتقاد منصفانه برای رسانه‌ها و مردم محفوظ است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت گفت: اگر ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهیم افسر رژیم استبدادی در درون کشور خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه باید با نقد منصفانه دولت را همراهی کرد افزود: انجام کار فرهنگی و ایجاد اشتغال، سخت‌تر از بیرون کردن دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نیست.

وی افزود: باید ضریب امنیت و امید را بالا ببریم و ضعف‌ها را به تدریج مرتفع سازیم.

اسماعیلیان با اشاره به مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه گفت: ملاک انتخاب ما عملکرد جهادی مدیران و رضایتمندی مردم از آنها بود.

وی با اذعان به اینکه هر مدیر و کارمندی توانایی خاص خودش را دارد گفت: تمامی فعالیت مدیران و توانایی‌های مختلف آنان در راستای برطرف کردن نیازهای جامعه است.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان اشاره کرد وگفت: در طی یک سال اخیر شاهد جذب اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و در قالب ۹ میلیارد افتتاح پروژه در هفته دولت بودیم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه از پنجم مهرماه شاهد آغاز جمع‌آوری آمار کشاورزی خواهیم بود گفت: از مردم شریف شهرستان آستانه‌اشرفیه تقاضا دارم که با دادن آمار واقعی مسئولین را در خدمت‌رسانی یاری کنند تا شاهد مشکلاتی که درگذشته مانند بحث خودکفایی دولت در بحث گندم پیش آمد نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه