تأکید مجدد امام جمعه ماسال بر عدم بکارگیری حامیان فتنه در شهرستان

حجت الاسلام و المسلمین موسوی: مسئولان تصدی‌ها را به افرادی که فتنه را با زبان و عمل خود گسترش دادند، واگذار نکنند.

تأکید مجدد امام جمعه ماسال بر عدم بکارگیری حامیان فتنه در شهرستان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، حجت‌الاسلام سید هادی موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری حمایت از دولت و نظام اسلامی وظیفه تمام جامعه است.

85252

وی به پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دولت پس از انجام فعالیت‌ها گزارش عملکرد خود را به‌موقع به مردم ارائه کند.

موسوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کردند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز نظام دانستند و تمام مسئولان باید فاصله خود با فتنه‌گران را حفظ کنند.

امام جمعه ماسال خواستار مشخص شدن وضعیت بعضی از مسئولان نسبت به جریان فتنه شد و بیان کرد: مسئولان تصدی‌ها را به افرادی که فتنه را با زبان و عمل خود گسترش دادند، واگذار نکنند.

وی با تأکید بر حفظ آرامش در کشور، خاطرنشان کرد: انتقاد منصفانه حق کارشناسان است اما نقد غیر منصفانه آرامش کشور را از بین می‌برد.

خطیب جمعه ماسال در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: وجود ۱۸ هزار شهید ترور در کشور نشان می‌دهد بیشترین آسیب از ترور به ایران وارد شده و کشورهای غربی و آمریکا حق ندارند خود را حامی حقوق بشر بدانند.

موسوی به گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی در مقابل موشک‌های مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: ایمان به خدا و حفظ وحدت گنبد آهنین امت حزب‌الله ایران و غزه در مقابل رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط سپاه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند جوانان ایرانی با تلاش و پیشرفت در صنعت دفاعی آمادگی مقابله با هرگونه تهاجم دشمن را دارند.

امام جمعه ماسال همچنین با انتقاد از برگزاری کنسرت تک‌خوانی زنان در نظام اسلامی، بیان کرد: اجازه تک‌خوانی زنان و دایر کردن مهد سگ خلاف شرع و قانون است.

وی بر مراقبت از نفس با تقوای الهی تاکید کرد و گفت: دولت اسلامی نباید اجازه بی‌حرمتی‌ها در جامعه را بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه