استقلال تهران به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود

تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقه های فوتبال جام قهرمانان باشگاه های آسیا، عصر امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۴، در ورزشگاه جام جهانی به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود.

استقلال تهران به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایران اسپرت، تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقه های فوتبال جام قهرمانان باشگاه های آسیا، عصر امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۴، در ورزشگاه جام جهانی به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود. این ورزشگاه که در سال ۲۰۰۱ میلادی با صرف ۲۰۰ میلیون دلار احداث شده است، گنجایش ۶۶ هزار و ۸۰۶ تماشاگر را دارد.
این ورزشگاه که یکی از مجهزترین استادیوم های قاره آسیاست، میزبان تعدادی از مسابقات جام جهانی سال ۲۰۰۲ فوتبال بوده است.
طبق اعلام سازمان هواشناسی کره جنوبی، حداکثر دمای هوای شهر سئول در روز مسابقه استقلال و اف سی سئول کره جنوبی ۲۲ درجه سانتیگراد است و حداقل آن ۱۰ درجه است.
تیم فوتبال باشگاه اف سی سئول هم اکنون ۳ بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد. سرجیو اسکودرو هافبک تهاجمی این تیم که از خانواده‌ آرژانتینی است اما ملیتی ژاپنی دارد.
دژان دامیانوویچ مهاجم مونته نگرویی که در ۱۷۱ بازی، ۱۰۶ گل برای اف سی سئول به ثمر رسانده و خطرناکترین بازیکن این تیم محسوب می شود و مائوروسیو مولینا هافبک کلمبیایی که در ۸۷بازی برای این تیم ۳۳ گل به ثمر رسانده است.
تیم فوتبال اف سی سئول کره‌ جنوبی در گروه E مرحله مقدماتی با تیم‌ های بوریرام یونایتد تایلند، جیانگ ‌سو چین و ولگالتا سندای ژاپن همگروه بود که با کسب ۳ پیروزی، ۲ تساوی، یک شکست،
۱۱ گل زده، ۵ گل خورده و ۱۱ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک ‌هشتم نهایی شد. در این مرحله نماینده کره جنوبی در بازی رفت در زمین بجینگ گوآن چین به تساوی بدون گل رسید اما به خاطر پیروزی ۳ بر یک در بازی برگشت، به مرحله یک‌ چهارم نهایی صعود کرد.
مردان چوی یونگ سو در مرحله یک‌ چهارم نهایی به مصاف الاهلی رفتند و در بازی رفت در زمین حریف عربستانی به تساوی یک بر یک دست یافتند اما به لطف پیروزی یک بر صفر در بازی برگشت، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند تا حریف استقلال در این مرحله باشند.
تیم اف سی سئول همچنین چهار بازیکن ملی پوش دارد و در ۱۲ بازی اخیرش در لیگ این کشور فقط دو مساوی در کارنامه اش دیده می شود و بقیه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه