استفاده از سایبان برقی در روزهای بارانی

اگر شما هم جزو هواداران پروپاقرص باران هستید و از بودن در هوای بارانی لذت می‌برید استفاده از سایبان برقی برای شما بسیار مناسب است چون می‌توانید بدون اینکه خیس شوید در هوای بارانی باشید.

استفاده از سایبان برقی در روزهای بارانی

اگر شما هم جزو هواداران پروپاقرص باران هستید و از بودن در هوای بارانی لذت می‌برید استفاده از سایبان برقی برای شما بسیار مناسب است چون می‌توانید بدون اینکه خیس شوید در هوای بارانی باشید.

سایبان برقی در روزهای بارانی چه فایده هایی دارد؟

زمانی که حرف از سایبان برقی به میان می‌آید اکثر افراد در ذهنشان یک سایبان مقاوم در برابر تابش خورشید را متصور می‌شوند و به فایده های دیگر سایبان برقی فکر نمی‌کنند. ما قصد داریم در این مطلب از مزایای دیگر سایبان برقی برای شما بگوییم تا آشنایی کاملی با آن داشته باشید.

خوب است بدانید که سایبان برقی برای روزهای آفتابی، بارانی و برفی بسیار مناسب است و می‌تواند شرایطی را برای شما فراهم کند که از هوای تازه و محیط بیرون لذت کافی برده و به تماشای برف و باران بنشینید.

برای اینکه بتوانید از سایبان برقی متین برای تمامی فصل‌های سال استفاده کنید لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید. در سایبان برقی ضد آب که مخصوص روزهای بارانی است از پارچه هایی استفاده می‌شود که غیر قابل نفوذ هستند و هنگام بارش باران آسیبی به آن ها وارد نمی‌شود.

سازگار بودن سایبان برقی با انواع شرایط آب و هوایی

برای خرید سایبان برقی ابتدا باید بدانید که به چه دلیلی قصد نصب آن را دارید و توقع شما از به کار بردن سایبان برقی چیست. مثلاً یک سری از سایبان ها برای محیط هایی با آب و هوای خشک ساخته می‌شوند تا در برابر نور خورشید و وزش بادهای شدید مقاوم باشند و یک سری دیگر برای محیط هایی با آب و هوای بارانی ساخته می‌شوند تا از ریزش برف و باران جلوگیری کنند. البته نوع دیگری از سایبان ها هستند که فقط جنبه ی زیبایی دارند.

پس شما ابتدا باید نوع سایبان برقی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس آن را سفارش دهید. زمانی که سایبان برقی سفارش می‌دهید شرکتی که در حال آماده سازی سفارش شماست باید آن را جوری طراحی کند که بتوانید در همه ی فصل ها از آن استفاده کنید.

اکثر سایبان برقی ها در تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و معمولاً آسیب زیادی نمی‌بینند. در فصل‌های بارانی مثل پاییز خیلی از مردم دوست دارند بدون اینکه خیس شوند از هوای بارانی لذت ببرند. استفاده از سایبان برقی این امکان را به آن ها می دهد که با خیال راحت در هوای بارانی نوشیدنی داغ خود را بنوشند و از هوای تازه لذت ببرند.

انواع پارچه و سازه ی سایبان برقی ضد آب

پارچه ی سایبان برقی که خاصیت ضد آب داشته باشد در دو نوع زیر است که هرکدام مزیت ها عیب های خود را دارند:

پارچه سایبان برقی از جنس وینیل :

وینیل یا همان پی وی سی ماده ی به کار رفته در این پارچه است که از نفوذ آب جلوگیری می‌کند و در ضد آب بودن این پارچه کار اصلی را انجام می دهد. این پارچه در روزهای بارانی موجب آسایش شما می‌شود و هیچ آبی را  به خود جذب نمی‌کند اما در روزهای گرم سال مثل تابستان گرمای زیادی را جذب می‌کند.

پارچه سایبان برقی از جنس اکریلیک :

پارچه اکریلیک هم مانند وینیل از خاصیت ضد آب بودن برخوردار است و مانع از ورود و نفوذ آب می‌شود. استفاده از این پارچه راحتی و آسایش را در روزهای بارانی برای شما فراهم می‌کند.

سازه ی آلومینیومی سایبان برقی با مقاومت بالا :

برای مقاومت و عمر طولانی برای سایبان برقی باید از یک سازه آلومینیومی برای ساخت آن استفاده کنید. آلومینیوم علاوه بر اینکه ضد آب است و به هیچ وجه رنگ و روی آن از بین نمی رود، از مقاومت بسیار زیادی نیز برخوردار است. به مین دلیل می‌توان از آن در تمام شرایط آب‌وهوایی مثل بارانی، برفی، بادخیز و آفتابی استفاده کرد.

برای انتخاب و نصب سایبان پارکینگ به موارد زیر توجه کنید:

انتخاب جنس سایبان متناسب با محل نصب

اول‌ازهمه بایستی برای انتخاب جنس سایبان پارکینگ به شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که می‌خواهید در آن سایبان برقی نصب کنید، توجه داشته باشید. همین‌طور درباره‌ی انتخاب موتور و متریال نیز باید به این نکته توجه کرد.

شرایط آب و هوایی در انتخاب جنس سایبان و طرح روی آن و همین‌طور انتخاب متریال و موتور نیز تأثیرگذار است، پس حتماً به آن توجه داشته باشید.

چنانچه وضعیت آب‌وهوای منطقه‌ای که قرار است در آنجا سایبان پارکینگ متین نصب شود، گرم و آفتابی است بایستی جنس سایبان طوری باشد که در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم باشد.

درصورتی‌که آب و هوایی محلی که قرار است سایبان برقی در آن به‌عنوان سایبان پارکینگ نصب شود دارای رطوبت است مانند قسمت‌های شمالی کشور، بایستی جنس آن طوری باشد که در برابر رطوبت و باران مقاوم باشد. همین‌طور موتور آن‌هم باید در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی و… مقاوم باشد.

منبع: سایبان برقی متین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه