مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

سردار سلیمانی و بدن های تکه تکه شهدا امانتی در دستان مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خون سردار سلیمانی و بدن‌‌های تکه تکه شده شهدا را امانتی در دستان ما خواند و گفت: مبادا ارزش های اسلامی را کنار بگذاریم.

سردار سلیمانی و بدن های تکه تکه شهدا امانتی در دستان مردم است

به گزارش خبرنگار هشت دی حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور کارکنان سپاه با اشاره به آیه ۲۶سوره انفال با بیان اینکه این آیه وضعیت گذشته و فعلی مسلمانان را بیان می‌کند اظهار کرد: قرآن معجزه جاوید الهی است که برای ایجاد معجزه دائمی و تا روز قیامت فرستاده شد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه ما را ضعیف و کم حساب می‌کردند اما امام (ره) فرمود یاران من در گهواره ها هستند ادامه داد: روزی همه دنیا بسیج شدند تا به ایران جنگ تحمیل کنند و مردم را بترسانند اما این مردم عقب نشینی نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسی که در آغوش خداوند باشد به او شجاعت و قدرت می‌دهد تا مقابل همه جهان بایستد اذعان کرد: ۴۰سال دشمن به طرق و از زوایای مختلف علیه انقلاب اسلامی ایران تاخت و می‌تازد تا ما را از پای درآورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم، جنگ اقتصادی، فتنه ها، جنگ فرهنگی، رسانه و با خانواده ها، ترور شخصیت های بزرگ علمی، نظامی و سیاسی فرصت را برای سلاح کشیدن رو به مردم مناسب دید گفت: زمانی که حرکت و اقدام برای خداوند باشد نصرت و روزی پاک عنایت می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج و قله رفیع نصرت و پیروزی الهی قرار دارد تصریح کرد: بعد از ۷۰سال بک ابر قدرتی با نام ایران اسلامی پایگاه نظامی یک قدرت بزرگ یعنی آمریکا را مورد هدف قرار داد و ثابت کرد که آمریکا یک طبل توخالی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه طبق گفته رهبر این تنها یک سیلی بود ابراز کرد: اکنون دنیا در حال سرزنش آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه امروز دارای موشک هایی هستیم که مهم‌ترین پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهد گفت: شهادت یک افتخار است و سر مردم ایران و پرچم ایران اسلامی با افتخار بالا است‌.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه رزق ولایت نصیب ما شده ادامه داد: امروز سیاسیون، اقتصادیون، مراکز و مجامع علمی زیر چتر ولایت قرار گرفتند تا قدرت را نشان دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: مراقب باشید تا به خدا و رسول او خیانت نکنید و از غیر او چیزی نخواهید.

وی خون سردار سلیمانی و بدن‌‌های تکه تکه شده شهدا را امانتی در دستان ما خواند و گفت: مبادا ارزش های اسلامی را کنار بگذاریم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه